یک آتش نشان حاضر در محل حادثه پلاسکو:
یکی از آتش‌نشان‌های مجروح فاجعه پلاسکو که در بیمارستان بستری شده است، از روز حادثه، امکانات کم آتش‌نشانی، کمک‌های مردمی و غیره سخن گفت.
کد خبر: ۳۸۲۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 22 February 2017
به گزارش تابناك رضوي به نقل از خبر آنلاين، محمود قصاب یکی از آتش‌نشان‌های مجروح فاجعه پلاسکو، گفت: پلاسکو ریزش کرد و وقتی برگشتیم و نگاه کردیم دیدیم همه بچه‌ها داخل مانده‌اند.

زمانی که جسد بچه‌ها را هم از زیر آوار برداشتیم چیزی از آنها باقی‌نمانده بود. وقتی جسد سومین شهید را درآوردیم من از حال رفتم، چشم‌های خود را که باز کردم دیدم در اورژانس هستم. در ابتدا من را به بیمارستان امیرالمومنین بردند که گفتند جا ندارند و بعد من را به اینجا آوردند.

او در پاسخ به اين سوال كه آيا در مدت بستري بودنش در اورژانس کسی از مسئولین به او سر زده است یا نه گفت: فقط بچه‌های اداره، همکاران، فرمانده و مدیر منطقه به استقبال آمدند و از مسئولان شهری کسی از من خبری ندارد.

گفته مي شود امکانات آتش‌نشانی نسبت به پرسنلش بسیار ضعیف است، هر نفر از ما باید بیسیم داشته باشد، اگر بیسیم داشتیم احتمال داشت به جای 16 شهید، 3 یا 4 نفر شهید می‌شدند، اگر بیسیم داشتیم تعداد قربانی‌ها خیلی کمتر بود.

کسانی که بیسیم داشتند به افرادی که بیسیم نداشتند خبر دادند، برخی از راه پله فرار کردند، برخی پریدند، برخی هم به سرعت از ورودی ساختمان خارج شدند، اما برخی از افراد که بیسیم نداشتند هم تا خبر را گرفتند تا خارج شوند دیر شده بود. بچه‌های آتش‌نشان خیلی اذیت شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار