معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: در حال حاضر ٨۰۰ هزار نفر در شهرک ها و نواحی صنعتی و همچنین مناطق ویژه اقتصادی تحت پوشش این سازمان مشغول فعالیت هستند.
کد خبر: ۳۸۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 22 February 2017
به گزارش تابناک : «فتحعلی محمد زاده» افزود: جامعه کارگری و نیروی شاغل در شهرک و نواحی صنعتی بخش عظیمی از نیروی شاغل در کشور را شامل می شود.
وی همچنین با بیان اینکه جامعه کارگری به عنوان یک سرمایه اثرگذار و نقش آفرین در چرخه تولید و اقتصاد کشور است، اظهارداشت: توجه به نیازمندی های نیروی انسانی شاغل به یقین اثرات قابل توجهی در بهبود تولیدات به لحاظ کمی و کیفی دارد.
معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: این سازمان موافقت نامه ها و تفاهم نامه های مختلفی با دستگاه های اجرایی مربوطه تاکنون به امضا رسانده است.
وی در ادامه از امضای تفاهم نامه ای بین معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (دوشنبه) در تهران خبرداد و افزود: نیازهای جامعه کارگری از قبیل سطح دانش و مهارت، آموزش حین کار، مباحث درمانی، ایمنی، خدمات بیمه ای، رفاهی، ورزشی، ساماندهی وضعیت استخدامی نیروی کار در داخل شهرک ها و ... در قالب این تفاهم نامه پیگیری و عملیاتی می شود.
محمد زاده اضافه کرد: در این زمینه طرحی از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه و در جلسات کارشناسی نقاط ضعف و قوت طرح بررسی و در نهایت از این مهم استقبال شد.
وی گفت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته در قالب طرح مزبور مباحث رفاهی، طب کار، ایجاد و تجهیز مراکز درمانگاهی، دفاتر خدمات بیمه ای، مراکز مشاوره ای، تعاونی های مصرف و غیره در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی نمود عملی پیدا خواهد کرد.
معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اشاره به اینکه توجه به تامین نیازهای نیروی انسانی شاغل همواره جزء اولویت های این سازمان بوده است، افزود: هم اکنون در برخی از شهرک ها و نواحی صنعتی موضوعات درمانی، خدمات بیمه ای، مراکز اورژانس و مواردی از این دست در دستور کار بوده و در حال انجام است.



منبع : رکنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار