فرماندار کرمانشاه گفت: ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه با تشکیل 13 کمیته اجرایی فعالیت خود را آغاز کرده است.
کد خبر: ۳۸۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 22 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری ، فضل‌الله رنجبر در کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: برابر قانون انتخابات ثبت‌نام از کاندیداهای شورای شهر و روستا از سی‌ام اسفندماه جاری آغاز می‌شود.
وی با اشاره‌ به ایجاد شعبه‌ای با هماهنگی دادستان برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی، گفت: با هرگونه تبلیغات زود‌هنگام، جو‌سازی، تعرض به امنیت، دیوار‌نویسی و شعارنویسی برخورد قانونی می‌شود.

فرماندار یکی از مدارک مهم برای کاندیداها داشتن گواهی عدم سوء‌پیشینه عنوان کرد و افزود: داوطلبان باید از امروز از طریق دفاتر پلیس+10 این گواهی را دریافت کنند.

وی با اشاره به وجود 652 صندوق اخذ رای در انتخابات دور چهارم شوراهای شهر و روستا، اضافه کرد: تعداد صندوق‌ها در پنجمین انتخابات دوره شوراهای شهر و روستا افزایش می‌یابد.

رنجبر با بیان اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری سال گذشته از دستگاه‌های احراز هویت استفاده شد، ادامه داد: آمار شرکت کنندگان در انتخابات با استفاده از دستگاه احراز هویت، به صورت لحظه‌ای در اختیار ستاد انتخابات استان و مسؤولان امر قرار می‌گیرد.

این مسؤول با بیان اینکه ستاد انتخابات در قالب 13 کمیته اجرایی فعالیت خود را آغاز می‌کند، افزود: کمیته‌های 13 گانه هر کدام برنامه‌های خود را تدوین و تعریف کرده‌اند.

وی از آمادگی کرمانشاه برای برگزاری انتخابات الکترونیک خبر داد و تاکید کرد: درخواست الکترونیکی بودن انتخابات را به وزارت کشور داده‌ایم، اگر موافقت نشد، بدون فوت وقت مراحل تجمیع و اخذ رای صورت می‌گیرد

رنجبر با بیان اینکه حق‌الزحمه عوامل اجرایی انتخابات‌های دوره گذشته پرداخت شده است، گفت: حق‌الزحمه تمامی عوامل اجرایی انتخابات‌ دوره گذشته به‌جزو 550 نفر که کدملی و یا شماره حساب آن‌ها دارای مشکل است، پرداخت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار