یکی از شرکت های تابعه شرکت ملی هواپیمایی هند برنامه خود برای برقراری پروازهای مستقیم به مقصد تهران را به دلیل افزایش تنش ها بین ایران و آمریکا در دوران ریاست جمهوری ترامپ به حالت تعلیق درآورد.
کد خبر: ۳۸۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸ 22 February 2017

به گزارش تابناک : شرکت ایر ایندیا اکسپرس، یکی از شرکت های تابعه شرکت ملی هواپیمایی هند برنامه خود برای برقراری پروازهای مستقیم به مقصد تهران را به دلیل افزایش تنش ها بین ایران و آمریکا در دوران ریاست جمهوری ترامپ به حالت تعلیق درآورده است.

کی شیامسوندار، مدیر اجرایی این شرکت گفت، از آنجایی که برخی از خریدهای هواپیمای شرکت ایر ایندیا توسط بانک واردات-صادرات آمریکا تامین مالی می شود، این شرکت قادر نخواهد بود به مقصدهایی که دولت آمریکا تحریم هایی علیه آنها وضع کرده پرواز کند. وی افزود، این شرکت اکنون ممکن است به جای تهران پروازهایی را به کشور بحرین از طریق دوحه برقرار نماید.

دولت آمریکا که به دنبال سختگیری بیشتر علیه ایران است، ماه گذشته مجازات هایی را علیه مجموعه ای از اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی اعمال کرده است.

شیامسوندار از اظهار نظر بیشتر در مورد تاثیرات احتمالی سیاست های ترامپ خودداری کرد.

شرکت ایر ایندیا در سال 2005 سفارش 65 فروند هواپیمای بوئینگ را به ثبت رساند و بانک واردات-صادرات آمریکا با انتشار ضمانت های 3.4 میلیارد دلاری و ارائه حمایت های دیگر این قرارداد را تامین مالی نمود.




منبع : تسنیم

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار