دکتر حسینی،فرماندار گرگان:
فرماندار گرگان در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: دهیاریها از ظرفیت خدمات رسانی وطرح نوروزی شهرداری‎گرگان در ایام عیددر جهت معرفی توانمندی های گردشگری روستایی و توسعه بوم گردی بهره برداری کنند،چرا که توجه به بوم‎گردی می تواند زمینه توسعه گردشگری روستایی را فراهم کند.
کد خبر: ۳۸۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ 22 February 2017
فرماندار گرگان در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: دهیاریها از ظرفیت خدمات رسانی وطرح نوروزی شهرداری‎گرگان در ایام عیددر جهت معرفی توانمندی های گردشگری روستایی و توسعه بوم گردی بهره برداری کنند،چرا که توجه به بوم‎گردی می تواند زمینه توسعه گردشگری روستایی را فراهم کند.

صبح امروز دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان با حضور دکتر حسینی فرماندار گرگان،مهندس کریمی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان ،معاونین فرماندار و رؤسای دستگاه های اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

فرماندار گرگان در این جلسه در خصوص اهمیت و وجود جاذبه های گردشگری در مرکز استان اشاره کرد و گفت: بحث گردشگری از موارد مهمی است که توجه به آن می‎تواند بخش اقتصاد ما را متحول کند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در بخش میراث فرهنگی اعتبارات خوبی در نظر گرفته شد و امیدواریم در سال آینده نیز وضعیت‎ اعتبارات بهتر شود.

دکتر حسینی به ظرفیت دهیاری ها و شهرداری‎ها اشاره کرد و بیان داشت:شهرستان گرگان یک چهارم جمعیت استان را شامل می شود و این منطقه توانسته رنگین کمانی از اقوام را تشکیل دهد و باید دهیاران و شهرداران از این فرصت به نحو مطلوب استفاده نمایند .

وی خاطرنشان کرد: وجود آب‎ بندان ،جنگل و مناطق بکر در حاشیه های روستا می تواند به عنوان یکی از ظرفیت های دهیاران مدنظر قرار گرفته و دستگاه‎های خدمات‎رسان نیز با نگاه همدلی می‎توانند نسبت به توسعه گردشگری در استان گلستان کمک کنند .

فرماندار گرگان در خصوص ساماندهی کارتن به دستان در ورودی شهرستان گفت: خوشبختابه با هماهنگی های صورت گرفته از سوی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کارتن بدستان ساماندهی خواهند شد و قرار است با لباس متحدالشکل و نظارت این اداره کل جهت اسکان مسافرین در شهرستان فعالیت نمایند .

فرماندار همچنین به اهمیت سلامت شهروندان و مسافرین در ایام نوروز تأکید کرد و گفت: با توجه به نظارت های مراکز بهداشتی در ایام سال جا دارد در ایام نوروز نیز این نظارت و بازرسی ها در شهرستان تشدید یابد.

دکتر حسینی همچنین به اهمیت راهیان نور اشاره کرد و گفت: حضور قشر جوان در مناظق عملیاتی دفاع مقدس می تواند زمینه ای ایجاد نماید تا هم از نزدیک شاهد جانفشانی های آن عزیزان در دوران دفاع مقدس باشند و هم ادامه دهنده راه آن بزرگواران درمراحل زندگی باشند .

فرماندار به مراسم استقبال از ۷شهید گمنام در گرگان اشاره کرد و اظهار داشت: مراسم استقبال از ۷شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز سه شنبه 10 اسفندماه از میدان بسیج گرگان برگزار خواهد شد و قرار است یکی از این شهدا در دانشکده مائده گرگان به خاک سپرده شود و این امر می تواند زمینه ای ایجاد نماید تا دانشجویان رعایت شأن و شعون را داشته باشند .

رییس ستاد انتخابات شهرستان گرگان در ادامه به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: تا به این لحظه با اعلام از سوی ستاد انتخابات استان قرار است ثبت نام از متقاضیان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30اسفند95 لغایت 6فروردین 96بعمل آید و در صورت تغییر این تاریخ متعاقباْ به عموم مردم اعلام خواهد شد .

وی حضور پرشور مردم هم در زمینه ثبت نام کاندیداتوری شهر و روستا و هم در زمینه مشارکت در پای صندوق های اخذ رأی را مهم دانست و این مشارکت را حمایت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و مانیز وظیفه داریم در قبال آرا مردم به به عنوان یک امانت و حق الناس امانتداری نماییم.

فرماندار خاطرنشان کرد :مدیرانی که قصد کاندیداتوری در انتخابات شوراهای اسلامی را دارند از هم اکنون به اداره کل دستگاه متبوع خود و فرمانداری اطلاع دهند ونباید از اموال بیت المال در خصوص فعالیت های انتخابی استفاده نمایند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار