رئیس کل دادگستری گلستان:
هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان و رئیس اجرایی این همایش گفت: این همایش تلاش دستگاه قضایی استان برای بررسی راهکارهای قانونی حمایت از محیط زیست و حساس کردن مردم، مسئولان و فعالان زیست محیطی به چالش های زیست محیطی استان های شمالی به ویژه گلستان است.
کد خبر: ۳۸۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 22 February 2017
هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان و رئیس اجرایی این همایش گفت: این همایش تلاش دستگاه قضایی استان برای بررسی راهکارهای قانونی حمایت از محیط زیست و حساس کردن مردم، مسئولان و فعالان زیست محیطی به چالش های زیست محیطی استان های شمالی به ویژه گلستان  است.
 
وی افزود: از ۶۰ مقاله ارسال شده به دبیرخانه این همایش، سه مقاله منتخب فردا ارائه می شود و تعدادی از مقاله ها هم در قالب پوستر ارائه خواهد شد.
 
هاشمیان تصریح کرد: در حاشیه این همایش 4 کارگروه تخصصی نیز تشکیل می شود.
 
علی اکبر اسمعیلی، دبیر اجرایی همایش ملی حقوق سبز هم گفت: متولی این همایش، سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور است تا بتواند به عنوان نهاد مردمی چالش‌های امنیتی که  تخریب‌های محیط زیستی، آلودگی‌ها و پسماندها برای جامعه ایجاد می کند، بهتر نشان دهد.
 
وی افزود: این همایش فردا (5 اسفند) در سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار می شود و سخنران ویژه آن حجت الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور است.
 
به گفته اسمعیلی، در برگزاری این همایش 550نفر از استادان دانشگاه ها و کارشناسان حوزه قضایی مشارکت دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار