فرمانده انتظامي استان بوشهر گفت: در روز گذشته فردی سودجو با برقراری تماس تلفنی و با معرفی خود به عنوان روابط عمومی اپراتور تلفن همراه اول، حساب دو نفر از شهروندان را تخلیه کرده که تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه دارد.
کد خبر: ۳۸۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ 22 February 2017
سردارحیدر عباس‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: در روز گذشته فردی سودجو با برقراری تماس تلفنی و با معرفی خود به عنوان روابط عمومی اپراتور تلفن همراه اول حساب دو نفر از شهروندان را تخلیه کرده که تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: فرد ناشناس در تماس‌های خود از این دو شهروند درخواست کرده با مراجعه به دستگاه خود پرداز بانک کدی را وارد تا جایزه خود را دریافت کنند.

 فرمانده انتظامی استان بوشهر یادآور شد: فرد کلاهبردار با این شگرد از شهروند اول بیش از 160 میلیون ریال از طریق دستگاه خود پردازی در خیابان امام خمینی  و از شهروندی دیگر از طریق دستگاه خود پردازی در خیابان شهید مطهری بیش 180 میلیون ریال از حساب آنها برداشت و با این شیوه اقدام به کلاهبرداری کرده است.

 عباس‌زاده اظهار داشت: افراد سودجو با این مضمون که شما در قرعه کشی برنده شده‌اید افراد را اغفال و با کشاندن آنها به پای دستگاه‌های خودپرداز و با بکارگیری شگردهای خاص اقدام به انتقال وجه و تخلیه حساب افراد مالباخته می‌کنند.

وی در همین خصوص از شهروندان خواست به این‌گونه تماس‌های تلفنی اعتنایی نکرده و برای اطمینان از برنده‌شدن خود، از طریق تماس با روابط عمومی دستگاه‌های مربوطه بررسی کنند و از اعلام هرگونه شماره حساب، شماره کارت و یا رفتن به محل خود پرداز بانک‌ها در راستای خواسته افراد ناشناس خودداری کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار