عضو کمیسیون برنامه و بودجه اعلام کرد
عضو کمیسیون برنامه و بودجه، رسیدگی به مصوبه لایحه اشتغالزایی در مناطق روستایی را از برنامه‌های آتی صحن مجلس پس از اتمام کار بودجه 96 برشمرد.
کد خبر: ۳۸۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 22 February 2017
عضو کمیسیون برنامه و بودجه، رسیدگی به مصوبه لایحه اشتغالزایی در مناطق روستایی را از برنامه‌های آتی صحن مجلس پس از اتمام کار بودجه 96 برشمرد.

«محمد خدابخشی» در گفت: لایحه اعطای تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاها از مصوبات کمیسیون بوده که آماده ورود به صحن علنی خانه ملت است.

وی افزود: معادل ریالی مبلغ یک و نیم میلیارد دلار از محل منابع صندوق توسعه ملی در اختیار بانک های عامل و صندوق کارآفرینی قرار می گیرد تا نسبت به پرداخت تسهیلات قرض ‏الحسنه اشتغال در روستاها با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته،عشایری و مرزی اقدام شود.

خدابخشی در پاسخ به این سؤال که لایحه بودجه 96 را تا چه میزان در راستای اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری می‌داند اظهار داشت: فرمایشات رهبری انقلاب بصورت جامع و کامل بدرستی در تمام سیاست‌های نظام آمده، لذا ما موظف به اجرای احکام و مصوبات لایحه بودجه و برنامه ششم توسعه ذیل این سیاست‌ها هستیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه کشور با اعلام اینکه همچنان برخی مغایرتها در چشم انداز توسعه‌ای و بودجه‌ای کشور با هدف‌گذاری اقتصاد مقاومتی دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: بودجه یک برش سالانه‌ای از برنامه توسعه پنج ساله است. بنابراین ما باید اهتمام ویژه‌ای به اجرای سیاست‌های کلی برنامه ششم و سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی در جهت اجرا داشته باشیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار