رئیس شواری شهر خرم آباد از عدم حضور خود در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر خبر داد.
کد خبر: ۳۸۲۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 22 February 2017

به گزارش تابناک :  محمد حسین پور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان به عملکرد شورای شهر خرم آباد در دوره اخیر اشاره نمود و بیان داشت:من به عملکرد شورای چهارم نمره خوبی می دهم اما در حقیقت این مردم هستند که باید در این زمینه قضاوت کرده و در مورد عملکرد شورا اظهار نظر کنند.  

 

وی افزود: تمام طرح هایی که در شورای شهر به تصویب می‌رسد با پیشنهاد شهرداری است و تاکنون هیچ طرحی بدون پیشنهاد شهردار در شورا مصوب نشده است.  

 

رئیس شورای شهر خرم آباد با بیان اینکه در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر کاندیدا نمی‌شود عنوان کرد: عملکرد شورای شهر از سوی دستگاه‌های نظارتی به خوبی رصد شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر تخلفی صورت بگیرد و یا رانتی در کار باشد این دستگاه‌ها به خوبی از آن آگاه بوده و اقدامات لازم را انجام میدهند.  

 

وی در ادامه نسبت به وضعیت زیر گذر های موجود در شهر خرم آباد که دوره های گذشته احداث شده بودند انتقاد کرد و گفت : در مورد حصار کشی های انجام شده در پارک صخره ای به شدت انتقاد دارم و از شهردار نیز می خواهم که به این موضوع رسیدگی کند. 

 

 حسین پور در پایان پروژه بوستان آبشار طلایی را یک افتخار بزرگ برای شورای شهر چهارم دانست و بیان کرد: با وجود تمام اختلاف نظرهایی که در بین اعضای شورای شهر وجود داشت خوشبختانه برآیند کار شورای چهارم خوب بوده است.

 



منبع : سفیرافلاک

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار