تعدادی از متقاضیان مسکن مهر در سنندج در قالب تعاونی‌های این حوزه به دلیل تأخیر در تحویل پروژه و بی توجهی به مطالبات آنان در میدان بسیج این شهر تجمع کردند.
کد خبر: ۳۸۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹ 22 February 2017

به گزارش تابناک کردستان، تعدادی از شهروندان متقاضی مسکن مهر در سنندج که در قالب تعاونی های این حوزه از آنان ثبت نام شده و پروژه ای به آنان اختصاص پیدا کرده به دلیل تاخیر در تحویل پروژه و بی‌توجهی به مطالبات آنان در مقابل دادگستری کردستان در میدان بسیج این شهر تجمع کردند.

این افراد در قالب تعاونی «ارغوان» به واگذار نشدن واحدهای اختصاص داده شده معترض بوده که بعد از هفت سال و عدم پاسخگویی مسئلان مرتبط، امروز تجمع کردند و خواستار رسیدگی به پرونده آنان و رفع موانع سر راه این پروژه شدند.

آنان با بیان اینکه ده‌ها متقاضی مسکن مهر در قالب این تعاونی ثبت نام شده‌اند سهل‌انگاری‌ها و عدم پیگیری‌ها سبب شده آنان همچنان در انتظار بمانند و از خانه دار شدن محروم و با مشکلات دیگری نیز روبرو شده‌اند.

آنان تجمع خود را غیر سیاسی قلمداد کردند و یادآور شدند فقط با هدف رساندن صدا و درد خود به مسئلان مرتبط تجمع کرده و از بلاتکلیفی خسته شده ایم و انتظار داریم مشکل این تعاونی و دیگر تعاونی‌ها مسکن در دستور کار مسئولان دولتی و مرتبط قرار بگیرد تا هرچه زودتر از این وضعیت رهایی یابند.

یکی از متقاضیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پروژه «ارغوان» از سال 88 در دست احداث است که قرار بود در سال 90 تحویل داده شود اما این وعده هنوز محقق نشده و از اعضای تعاونی 35 ملیون دیگر پول درخواست کرده‌اند و از سال 91 پرونده ما در دادگاه است که هنوز مورد رسیدگی قرار نگرفته و نزدیک 4 سال از تعاونی هم درخواست کردیم که پیگیر باشند اما هنوز رسیدگی نشده و اقدامات درخور و نتیجه بخش برای این تعاونی که بیشتر از اقشار متوسط و ضعیف هستن انجام نشده است و هنوز پرونده تو شعبه باز پرسی قرار دارد.

این معترضان توجه به خواسته‌ها و پیگیری مطالبات و رسیدگی به پرونده در دست اجرا را جهت تحویل خانه‌های خود، خواستار شدند و اعلام کردند برای پیگیری مشکلات خود، بارها به راه و شهرسازی مراجعه کرده‌ایم اما نتیجه نگرفته‌ایم و انتظار داریم برای ساماندهی این حوزه و رفع مشکل خانواده‌ای فاقد مسکنی که ثبت نام کرده و همچنان چشم به راه هستند مسئولان توجه و اقدام نتیجه‌بخش تری انجام بدهند.

کردپرس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار