سرپرست پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی هفته جاری در محورهای مواصلاتی استان اعمال می‌شود.
کد خبر: ۳۸۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱ 22 February 2017
به گزارش تابناک مازندران، محمدرضا خسرویان طی گفت‌وگویی اظهار کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مازندران جریان دارد و آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی استان به‌صورت عادی و روان است.
 
وی بیان کرد: سطح محورهای مازندران خشک بوده و مشکلی از نظر جوی برای تردد خودروها وجود ندارد.
 
سرپرست پلیس‌راه مازندران با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی هر هفته به‌منظور تسهیل و روان‌سازی تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان اعمال می‌شود، اضافه کرد: تردد انواع تریلی از محور هراز ممنوع است.
 
این مسؤول افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 22 روزهای چهارشنبه چهارم، پنج‌شنبه پنجم و جمعه 6 اسفندماه امسال از محور هراز ممنوع است.
 
خسرویان با بیان اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه 6 اسفندماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.
 
وی یادآور شد: تردد تمامی تریلرها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 22 روز جمعه 6 اسفندماه از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.
 
سرپرست پلیس‌راه مازندران درباره انسداد شبانه محورهای کندوان، اظهار کرد: انسداد شبانه محور کندوان در روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته به‌جزء ایام تعطیل اعمال می‌شود و تا 15 اسفند ماه امسال ادامه دارد.
 
این مسؤول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مهم‌ترین عامل تصادفات سرعت غیرمجاز است، توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کنند.
 
خسرویان در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار