امیر تاجیک خواننده موسیقی پاپ کشورمان به دلیل تشدید التهاب یک غده در قسمت چپ صورت در یکی از بیمارستان های تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت.
کد خبر: ۳۸۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 23 February 2017
به گزارش تابناك رضوي به نقل از افكار نيوز، امیر تاجیک خواننده موسیقی پاپ کشورمان به دلیل تشدید التهاب یک غده در قسمت چپ صورت در یکی از بیمارستان های تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت.
 
پیمان ذاکری مدیر برنامه های امیر تاجیک با اشاره به جزییات این عمل جراحی بیان کرد: حدود ۶ ماه پیش متوجه شدیم امیر تاجیک در ناحیه مجرای تنفسی با عوارضی روبه رو است که همین امر مشکلاتی را در خوانش زنده او ایجاد می کرد به همین جهت طی روزهای گذشته به چند متخصص مراجعه کرده و آنها نیز به قید فوریت اعلام کردند که باید هرچه زودتر او تحت عمل جراحی قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به رشد غده در قسمت چپ صورت، اولین عمل جراحی انجام گرفت که خوشبختانه با موفقیت انجام گرفت و هم اکنون وی به دلیل جراحی انجام گرفته بیهوش است. ما باید تا چند روز آینده یکسری آزمایش‌ها برای تکمیل مراحل درمان انجام دهیم.

ذاکری در پایان بیان کرد: ما واقعا دوست نداشتیم ماجرا را رسانه ای کنیم، اما با توجه به پیگیری های دوستان رسانه و لطفی که به وی داشتند فعلا در همین حد اطلاع رسانی می کنیم و از مخاطبان عزیز می خواهیم که برای سلامتی این هنرمند دعا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار