با حضور رئیس جمهور،
رئیس جمهور در ادامه سفر یکروزه اش به اهواز از تصفیه خانه شماره دو این شهر بازدید کرد
کد خبر: ۳۸۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 23 February 2017
به گزارش تابناک خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی بعد از ورود به فرودگاه بازدید رئیس جمهور از تصیفیه خانه شماره دو اهواز، به محل تصفیه خانه شماره دو اهواز رفت و از نزدیک با فعالیت این تصفیه خانه آشنا شد.


هنگام قطع برق در اهواز در روزهای اخیر، آب نیز به علت مشکلات ایجاد شده در تصفیه خانه ها قطع شده بود.تصفیه خانه شماره 2اهواز 57درصد آب شرب اهواز و تصفیه خانه شماره یک بیش از 23 درصد  ازآب شرب اهواز را تامین می کنند.


رئیس جمهور بعد از شرایط پیش آمده در استان خوزستان که ناشی از پدیده گرد و غبار بوده است به منظور بازید میدانی از کانون های گرد و غبار و برخی طرح ها و بررسی آخرین وضعیت استان خوزستان و اقدامات انجام شده دولت در خصوص رفع مشکلات مردم شریف منطقه، امروز به این استان سفر کرد.


در سفر دکتر روحانی به اهواز، کارگروه ملی مبارزه با ریزگردها و شورای اداری در این شهر با حضور رییس جمهور تشکیل می‌شود.همچنین بازدید از تعدادی طرح های مرتبط با صنعت، نیرو، زیست محیطی و کشاورزی نیزدر سفر رییس جمهور به استان خوزستان پیش بینی شده است.


وقوع گرد و خاک بالای 66 درصدی و رطوبت بالا در بهمن ماه امسال موجب اختلال در سیستم شبکه برق خوزستان و خارج شدن پنج نیروگاه در خوزستان و متعاقب آن خاموشی گسترده برق در بیشتر شهرهای استان شد و این امر موجب وارد آمدن خساراتی به صنعت آب و برق استان خوزستان شد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار