علی اکبر کریمی؛
تابناک مرکزی: علی اکبر کریمی با بیان اینکه عدم اهلیت داشتن مالی و مدیریتی سهامدار قبلی شرکت باعث خسارت به کارگران شرکت و دولت شد بیان کرد: شرکت هیدرو اطلس به عنوان سهامدار جدید این شرکت معرفی معرفی شده است.
کد خبر: ۳۸۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 23 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ علی اکبر کریمی در گفتگو با تابناک مرکزی در خصوص مشخص شدن سهامدار جدید شرکت هپکو گفت: شرکت هیدرو اطلس که فعالیتی همسو و همراستا با شرکت هپکو را انجام میدهد به عنوان سهامدار جدید این شرکت معرفی معرفی شده است.

نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب با بیان اینکه عدم اهلیت داشتن مالی و مدیریتی سهامدار قبلی شرکت باعث خسارت به کارگران شرکت و دولت شد بیان کرد:  مهم ترین دغدغه و نگرانی در خصوص شرکت هیدرو اطلس اهلیت داشتن است که خوشبختانه این امر در بررسی ها اثبات شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه باید در جهت رونق شرکت هپکو و خروج این شرکت از مشکلات پیش امده تلاش کرد خواستار تلاش مضاعف کارگران شرکت شد و اظهار کرد: شرکت هپکو به عنوان برند ساخت ماشین الات راهسازی در کشور می تواند با رونق گرفتن فرصتی جدید را برای اشتغال ایجاد کند.

کریمی با بیان اینکه پیگیری ها و مکاتبات مشترک نمایندگان اراک خنداب و کمیجان و سایر مسئولان استان در نهایت منتج به تعیین تکلیف سهامدار جدید شرکت هپکو شد اظهار کرد: تعیین تکلیف سهامدار جدید شرکت هپکو به عنوان یکی از مطالبات اصلی کارگران این شرکت مطرح بوده است که این امر تحقق یافته است.

نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب با اشاره به اینکه توجه به تولیدات داخلی مورد تاکید مقام معظم رهبری در سیاست های اقتصاد مقاومتی است تصریح کرد: ظرفیت و توان شرکت هپکو باید مورد توجه مسئولان ذیربط قرار بگیرد و با جلوگیری از واردات مشابه در جهت بهبود شرایط شرکت هپکو قدم بردارند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار