فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری یک نوجوان ۱۷ ساله و عامل توزیع ۱۳ فقره چک پول تقلبی ۵۰۰ هزار ریالی خبر داد.
کد خبر: ۳۸۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ 23 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی" بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه نوجوانی اقدام به پرداخت چک پول جعلی به متصدی یکی از شعب بانک های دولتی شهرستان کرمانشاه کرده است، مراتب به صورت ویژه در دستور کار انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این راستا اکیپی از ماموران کلانتری ۲۰ حافظیه وارد عمل شدند و با کنترل دوربین های مداربسته، عامل توزیع چک پول های تقلبی را که نوجوانی حدودا ً ۱۷ ساله بود، شناسایی و در حوالی بانک دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه در بازرسی از متهم تعداد ۱۳ فقره چک پول تقلبی ۵۰۰ هزار ریالی کشف شده است، گفت: این نوجوان ۱۷ ساله جهت سیر مراحل قانونی به مراحع قضائی معرفی شد.

سرهنگ شیرزادی خاطرنشان کرد: احتمال می رود افراد بیشتری پشت پرده این موضوع باشند و این نوجوان قربانی نیات سودجویانه آنها شده باشد، لذا کار اطلاعاتی و تلاش های پلیس این شهرستان در خصوص دستگیری سایر افراد احتمالی مرتبط با این پرونده با تمام توان در دستور کار انتظامی این شهرستان قرار دارد.

کشف بیش از دو هزار قلم لوازم خانگی قاچاق در ثلاث باباجانی

فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی از کشف بیش از دو هزار قلم لوازم خانگی قاچاق خبر داد و گفت: ارزش این محموله بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ "سعید حاجی آبادی" اظهار کرد: مأموران ایستگاه "شهید علیزاده" حین کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه نیسان را جهت بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: دو هزار و ۲۱۳ قلم لوازم خانگی فاقد مدارک مثبته گمرکی از خودروی مورد بحث کشف شد و اقلام مکشوفه به همراه متهم به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده تا پیش از این سابقه کیفری نداشته است، خاطرنشان کرد: کارشناسان حوزه کالای قاچاق، ارزش محموله را بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ حاجی آبادی تصریح کرد: این محموله از مرزهای غربی بارگیری شده بود اما پیش از توزیع در شهر کرمانشاه، توسط عوامل انتظامی توقیف شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار