3 طرح عمرانی در مناطق 2 و 5 شیراز مورد بهره برداری قرار گرفت .
کد خبر: ۳۸۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹ 23 February 2017
ابتدا بوستان وصال شیرازی واقع در خیابان باسکول نادر به بهره برداری رسید.
اکبری شهردار منطقه 2 شیراز گقت: این بوستان با مساحت 12 هزار متر مربع که حاصل از تفکیک بوده و 2 سال عملیات اجرایی آن طول کشیده با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومان به پایان رسیده است .

در ادامه دومین سرای فرهنگ مهربانی شیراز برای کمک به نیازمندان و کسانی که در تامین نیازهای خود با مشکل مواجه هستند با 80 متر مربع زیربنا و 300 متر مربع محوطه سازی با اعتبار3 میلیارد و 900 میلیون ریال افتتاح شد .

نویدگویی نائب رئیس مجمع خیرین فرهنگ ساز و شهرساز شیراز در خصوص سرای مهربانی گفت: اعتبار این طرح از طریق شهرداری تامین شده و در سرای مهربانی اقلامی مانند دارو، لباس، کتاب، لوازم منزل و دیگر وسایلی که مورد نیاز شهروندان نیست تحویل گرفته می شود و به دست نیازمندان می رسد .

در پایان شهردار شیراز با حضور در جنوب شرق شهر شیراز بوستان رحمت را به بهره برداری رساند.

اکبری شهردار منطقه 2 شهر شیراز در خصوص این بوستان گفت: برای اتمام این طرح که 5 هکتار مساحت دارد و 2 سال طول کشیده، 56 میلیارد ریال هزینه شده است .

پاک فطرت شهردار شیراز وجود بوستان ها را امری لازم برای نشاط و شادابی شهروندان شیرازی دانست و افزود: در دهه فجر امسال هشت بوستان دیگر به مساحت 110 هزار متر مربع به بهره برداری رسید و در حال حاضر سرانه فضای سبز شهر شیراز به 23 متر رسیده است .

وی ابراز امیدواری کرد با استقبال شهروندان از بوستان رحمت، این منطقه بتواند از محور چمران نیز موفق تر ظاهر شود .

پاک فطرت همچنین سرانه فضای سبز در منطقه 2 شیراز را 13 متر مربع عنوان کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار