مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی:
​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: تردد کامیون ها و تریلرها در مرز دوغارون این استان از امروز روان و عادی شد و هیچ مشکلی وجود ندارد.
کد خبر: ۳۸۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲ 23 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،ابراهیم نصری افزود: در پی بارندگی های گسترده اخیر و آب گرفتگی و ایجاد دریاچه ای در مرز دوغارون، تردد مسافران و خودروها دچار اختلال شد.
وی ادامه داد: با تدابیر اندیشیده شده و یافتن راهکاری برای تخلیه آب در مرز دوغارون، بخش تجاری شامل صادرات، واردات و ترانزیت از دیروز چهارشنبه به طور رسمی بازگشایی شد و تردد خودروها از امروز به حالت عادی بازگشت.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با بیان این که‌ هم اکنون آب موجود در مرز دوغارون به طور کامل تخلیه شده است، اضافه کرد: و صادرات و واردات و ترانزیت در مرز افغانستان از سر گرفته شد.
رئیس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی نیز گفت: در پی بارش باران شدید، آب تا ارتفاع حدود ۱۴۰ سانتی متری سطح پایانه مرزی دوغارون بالا آمده بود و آب به سالن های مسافری و تجاری این پایانه نفوذ کرده بود و امکان تردد مسافران از مرز فراهم نبود.
حمید درخشان افزود: با تلاش های انجام شده، از پایان وقت روز  دوشنبه گذشته بخش مسافری مرز دوغارون دوباره راه اندازی شد.
 وی ادامه داد: همچنین با راه اندازی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری بخش تجاری شامل صادرات، واردات و ترانزیت از دیروز چهارشنبه بازگشایی شد و امروز به حالت عادی بازگشت.​

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار