رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان یزد از آماده سازی سه هزار و 800 کلاس درس در 15 پایگاه پذیرش مسافران نوروزی این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ 24 February 2017
به گزارش تابناک یزد،سید حسین کلانتری گفت: امسال با تمهیداتی که وزارت متبوع انجام داده تمامی کلاسهای اسکان ارتقا می یابد.
وی با ابیان اینکه سعی شده حداقل امکانات اولیه جهت اسکان بهتر مهمانان نوروزی فراهم گردد افزود: در این زمینه ستاد اسکان فرهنگیان درحال تهیه تجهیزات مورد نیاز مدارس از قبیل یخچال، فرش،پتو،تلویزیون وغیره می باشد که امیدواریم تاقبل از بیستم اسفند ماه این امکانات بین مدارس توزیع شود.
این مسئول گفت: استان یزد در پذیرش مهمانان نوروزی جزو 6استان برتر کشور بشمار می رود که این موضوع علاوه براینکه فرصت بسیار خوبی برای معرفی توانمندیهای استان است وظیفه خادمین آنها را در ستاد اسکان جهت پذیرایی مطلوب تر سنگین می کند.
کلانتری گفت: از مسافران نوروزی درخواست می شود جهت جلوگیری از اتلاف وقت و برنامه ریزی بهتر سفر نسبت به پذیرش و رزرو اینترنتی مدارس قبل از سفر خود اقدام نمایند.
وی در پایان با اشاره به محدودیت های اسکان مراکز رفاهی گفت : رزرو اینترنتی مراکز رفاهی استان شامل خانه معلم شهید دادرس و هتل فرهنگیان یزد از ساعت 17 روز شنبه هفتم اسفندماه آغاز می شود.
استان یزد با یک میلیون و 100 هزار نفر جمعیت و دارای 6 هزار تاریخی و فرهنگی در کنار استانهای فارس و اصفهان به عنوان مثلث طلایی گردشگری ایران مقصد اول گردشگران خارجی و اروپایی بوده به گونه ای که استقبال گردشگران خارجی از این شهر تا پنج برابر افزایش داشته و همین امر گردشگری را محور توسعه استان قرار داده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار