رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت نیروهای مسلح در فریدونکنار با اشاره به اینکه پیشینه مردم فریدونکنار باید برجسته شود، گفت: برجام آخرین دکترین دشمنان جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۳۸۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 24 February 2017
بصیرنیوز، سردار مهدی محمدی‌فر در دومین یادواره پنج شهید گمنام و دو شهید مدافع حرم شهرستان فریدونکنار در مسجد بقیةالله الاعظم(عج) با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در عملیات والفجر ۸ اظهار کرد: رزمندگان استان‌های مازندران، گیلان و گلستان با رشادت‌های خود در عملیات والفجر ۸ توانستند سیلی محکمی به صدام و اربابانش بزنند.
 
وی خاطرنشان کرد: پیشینه مردم فریدونکنار در زمینه‌های شجاعت، صبر و استقامت باید توسط مسئولان این شهر برجسته شود.
 
رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت نیروهای مسلح بر تئوریزه کردن زندگینامه سردار شهید بصیر تاکید کرد و افزود: اگر زندگی شهدا را ترویج نکنیم موجب می‌شود که دشمنان با ابزارهای دیگر فضای خالی آن را پر کنند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند تا ۵ محور اساسی جمهوری اسلامی را دچار چالش کنند، خاطرنشان کرد: ولایت فقیه، سپاه پاسداران و حجاب از جمله محورهایی است که دشمنان تلاش می‌کنند تا به آن‌ها آسیب وارد کنند.
 
رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت نیروهای مسلح افزود: آزاد شدن انتخابات برای منافقان ایرانی خارج نشین و امضا کردن طرح صلح از دیگر اقداماتی است که دشمنان برای به دست آوردن آن در کشور ایران تلاش می‌کند تا جمهوری اسلامی را با چالش روبرو کنند.
 
محمدی‌فر با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی با سه دکترین دشمنان در حال مقابله است، یادآور شد: انفلاب اسلامی در نخستین مرحله با جنگ سخت روبرو شد که البته دشمنان فهمیدند که اشتباه کردند و از آن عقب نشینی کردند.
 
وی ادامه داد: جنگ نرم دومین دکترین کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی بوده که داشتن بصیرت و به روز بودن در این مرحله لازم است چراکه هم‌ا‌کنون در حال جنگ نرم هستیم.
 
رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در دکترین جدید دشمنان به دنبال جنگ هوشمند هستند گفت: برجام آخرین دکترین دشمنان جمهوری اسلامی است چراکه کشورهای غربی به این نتیجه رسیده‌اند که با ایران باید برخورد اقتضایی کرد و متاسفانه برخی افراد در داخل با این دکترین همراه شدند.
 
محمدی‌فر افزود: در این مرحله دشمنان با لبخند وارد شده و با نفوذ در بین مسئولان داخلی در حال آسیب به کشور هستند و غفلت مسئولان از بابت این است که عینک خود را از عینک رهبری جدا کردند.
 
وی با اشاره به اینکه برخی افراد دشمن را به چشم رقیب نگاه می‌کنند، تصریح کرد: دشمن هیچگاه ماهیت خود را تغییر نداده است و همه باید گوش به فرمان رهبری باشیم تا در دکترین جدید شکست نخوریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار