معاون اداره کل ارشاد قم خبر داد
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد قم به حضور بیش از ۲۸۰ ناشر در نمایشگاه امسال اشاره کرد و گفت: همچنین بعد از نمایشگاه کتاب طرح عیدانه کتاب را در دستور کار خود داریم.
کد خبر: ۳۸۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۶ 25 February 2017
به گزارش تابناک قم، وحید فرجی با اشاره به استقبال پرشور مردم از دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان اظهار داشت: دلیل این استقبال اطلاع‌رسانی بسیار خوب و همچنین پوشش رسانه ای خوب از سوی اصحاب رسانه و خبرنگاران بود که انجام شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد قم افزود: وقتی نمایشگاهی در استان ایجاد می‌شود شور و نشاط خاصی در حوزه فرهنگ ایجاد و این شور و نشاط خود سبب استقبال خوب از نمایشگاه است.

وی بابیان اینکه آثار بسیار خوبی به دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان آمده است، گفت: سال گذشته نمایشگاه در مصلی قدس دایر بود که در آن 280 غرفه و بیش از 400 ناشر حضور داشتند اما امسال استقبال خوبی از این نمایشگاه شد.

فرجی به کم بودن مبلغ بن کتاب اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به کمبود اعتباراتی که بود، با پیگیری‌هایی از سوی تعاونی ناشران و اداره فرهنگ و ارشاد قم انجام گرفت توانستیم مبلغ بن خوبی برای نماشگاه در نظر بگیری اما این مبلغ کافی نیست.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد قم به حضور بیش از 280 ناشر در نمایشگاه امسال اشاره کرد و گفت: همچنین بعد از نمایشگاه کتاب طرح عیدانه کتاب را در دستور کار خود داریم.

وی با اشاره به کمبود فضای نمایشگاه گفت: تعاونی ناشران و مجموعه استان به ویژه استاندار پیگیری و حمایت ویژه ای از برپایی نمایشگاه داشتند، اما کمبودهایی در نمایشگاه بود که باید آن‌ها را جبران کرد و باید درحدی که فضا و امکانات هست از نمایشگاه بهره گرفت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار