مدیر کانون فرهنگی هنری شهید صیاد شیرازی مسجد امام حسن عسکری (ع):
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید صیاد شیرازی مسجد امام حسن عسکری (ع) از برگزاری نمایشگاه دستاوردها و فعالیت های کانون های مساجد در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۳۸۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 25 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مهدی صحاب مرادی در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: به مناسبت بیست و چهارمین سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، نمایشگاهی با عنوان دستاوردها و فعالیت های کانون های مساجد استان قزوین در بخش های مذهبی، فرهنگی، هنری و کارآفرینی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: این نمایشگاه با مساعدت دبیرخانه کانون های مساجد استان قزوین برگزار می شود که با توجه به فراخوان داده شده اعضای کانون های مساجد در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و در 9 غرفه دستاوردها و فعالیت های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید صیاد شیرازی مسجد امام حسن عسکری (ع) اضافه کرد: غرفه های این نمایشگاه شامل غرفه های دستاوردهای کانون های مساجد در زمینه فرهنگی، تبلیغات و اطلاع رسانی، غرفه غذاهای محلی، غرفه کودک، غرفه حجاب و پوشش اسلامی، غرفه خطاطی و نقاشی، غرفه کتاب و غرفه صنایع دستی می شود.

 

وی اعلام کرد: یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه کمک به خانواده های نیازمند است که با توجه به این امر بخشی از سود فروش محصولات نمایشگاه به این امر اختصاص می یابد همچنین صندوق هایی برای جمع آوری کمک به نیازمندان در نمایشگاه تعبیه می شود که امیدواریم در روزهایی پایانی سال بتوانیم کمک هایی را به خانواده های نیازمند داشته باشیم.

 

مرادی خاطر نشان کرد: مهمترین هدف ما از برگزاری این نمایشگاه معرفی کانون های فرهنگی هنری مساجد و فعالیت ها و دستاوردهای این مجموعه به افکار عمومی است که امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه بتوانیم کانون ها را بیش از پیش معرفی کنیم.

 

وی یادآور شد: این نمایشگاه به مدت سه روز در ایام هفدهم، هجدهم و نوزدهم اسفند ماه در جوار آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار می شود که علاقمندان می توانند در ایام مذکور از ساعت 9 تا 13 و 17 تا 20 از این نمایشگاه بازدید کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار