عضو شورای شهرمشهد گفت: روحیه استکبارستیزی یکی از سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی است که باید همواره برای تقویت آن بکوشیم و تقویت این روحیه انقلابی لازمه مقابله با تهدیدهای فرهنگی موجوداست.
کد خبر: ۳۸۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 25 February 2017
انسیه غفوری شعرباف در حاشیه اختتامیه  نخستین جشنواره «کاردستی‌های ضد آمریکایی » در گفتگو با خبرنگار تابناک رضوی، بیان کرد: این جشنواره با استمداد اززبان تاثیرگذار  هنر انتقال دهنده موثراصول انقلاب  اسلامی است و ر وحیه استکبارستیزی به‌عنوان سرمایه اصلی نظام اسلامی درنسل آینده بااجرای این جشنواره ها وبرنامه های فرهنگی نیزباید تقویت شود.
 
وی افزود: نظام استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار سعی در تخریب و فروپاشی اندیشه‌های اسلامی و ارزش‌های آن دارد که راه مبارزه با آن، داشتن روحیه استکبارستیزی مردم کشور است برای تقویت این روحیه باید برنامه‌ریزی کرد.
 
غفوری شعرباف با بیان اینکه برپایی  این جشنواره  فرصتی  مغتنم درراستای اهداف  نظام جمهوری اسلامی وتاکیدات رهبر کبیر انقلاب است است؛ افزود: اگر از فرصت‌های فرهنگی موجود برای ترویج آموزه‌های انقلاب که به ایجاد فضای همدلی، هم‌افزایی و تعامل فرهنگی واجتماعی  جامعه کمک می‌کند بهره نبریم و نتوانیم فرصت تبادل وتعاملات فرهنگی انقلابی را ایجاد کنیم  خسارت جبران ناپذیری  به انقلاب اسلامی  زده‌ایم.  
 
وی ادامه داد : جشنواره «کاردستی‌های ضد آمریکایی » به دلیل اینکه مرتبط با اصول و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است باید از حمایت های بیشتری برخوردار شود .   
 
عضو شورای شهر مشهد عنوان کرد: درهمه سطوح و آموزش‌های فرهنگی به تناسب نوع آموزش می توان از تاثیرگذاری هنر استفاده کرد و محتوا و برنامه‌های فرهنگی درجشنواره‌ها باید  متناسب با ارزش‌های انقلابی  در میان جوانان  باشد.
 
وی با اشاره به اینکه برپایی جشنواره «کاردستی‌های ضد آمریکایی »زمینه ساز تحرکهای ضداستکباری  است، افزود : برپایی این  جشنواره ها و برنامه ها  مقدمه‌ای برای حضور شورانگیز جوانان در اجتماعات انقلابی به منظور صدور پیام و اهداف انقلاب اسلامی است.
 
غفوری بااشاره به تقویت مبانی فکری، فرهنگی و انقلابی دانش آموزان تصریح کرد: انتقال فرهنگ انقلاب وروحیه استکبارستیزی در جوانان و نوجوانان بایستی مبتنی براهداف شرایط روز و اصول انقلاب اسلامی، آموزه‌های دینی و رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی باشد.
 
عضو شورای شهر مشهد این جشنواره را الگویی ارزشمند از برنامه‌ریزی غنی فرهنگی  وحماسی انقلاب دانست و افزود: جای تقدیر دارد که مسئولین فرهنگی شهر در معاونت فرهنگی  اجتماعی شهرداری مشهد و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، هوشمندانه چنین برنامه‌هایی را به اجرا می گذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار