اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران برنامه های نوروز 96 را ارائه کردند.
کد خبر: ۳۸۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 25 February 2017
 باشگاه خبرنگاران  ، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در جمع اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران، شناخت امر به معروف و نحوه تبلیع را ضروری دانست و گفت: برای اجرا و تقویت برنامه های امر به معروف، اماکن عمومی باید مورد توجه واقع شود.
 
آیت الله طبرسی بر تشکیل یک جلسه ویژه برای برنامه ریزی نوروز 96 تاکید کرد و افزود: همه دستگاه ها برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر باید هماهنگ باشند و طبق وظایف اقدامات لازم را انجام دهند.
 
صادق مقدسی مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران نیز در این نشست گفت: بیش از 8 هزار دقیقه برنامه در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در حوزه صدا، سیما و خبر پخش شد.
 
وی افزود: برنامه های صدا وسیمای مرکز مازندران در نوروز 96 مانند سال های گذشته در راستای فریضه امر به معروف و نهی از منکر اجرا می شود.
 
سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران نیز با بیان اینکه استفاده از فضای مجازی ارزش های مذهبی، اخلاقی و بومی را مورد هدف قرار می دهد، گفت: مردم می توانند برای مقابله با این هجمه های فرهنگی نقش مهمی ایفا کنند.
 
وی افزود: ایجاد ایستگاه های فرهنگی در قالب تئاتر درمانی، طراحی بروشور با موضوعات فرهنگی، به منظور ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در مبادی ورودی استان از برنامه های نیروی انتظامی برای نوروز 96 است.
 
صمدی قائم مقام صدا و سیمای مرکز مازندران نیز در این نشست، دین، اخلاق، امید و آگاهی را 4 اصل مهم برنامه های رسانه بیان کرد و گفت: اجرا و پخش برنامه هایی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.
 
دیگر اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هم در این نشست عملکرد و برنامه های خود را برای نوروز 96 اعلام کردند.
 
در پایان این نشست، نماینده ولی فقیه در مازندران از مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران به عنوان عضو نمونه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار