مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی عنوان کرد:
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی از اجرای طرح های بازرسی و خدمات الکترونیکی در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 25 February 2017
 مجید درویشی گفت: سازمان در حال حاضر گامهای بلندی برای ارتقای خدمات الکترونیک برداشته است و حوزه فناوری اطلاعات دراین راستا یکی از مهمترین حوزه هاست
وی اظهار کرد: خدمات سازمان تامین اجتماعی در سال های گذشته بیشتر به صورت کاغذی و دستی ارائه می شد که افراد تحت پوشش با مشکلاتی در این زمینه مواجه می شدند.
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: با حذف دفترچه های درمانی قدم بزرگی در حوزه ارائه خدمات الکترونیک برداشته خواهد شد و افراد از طریق سیستم های الکترونیک خدمات دریافت خواهند کرد.
 وی از اجرای طرح بازرسی الکترونیکی از ابتدای بهمن ماه در استان خبر داد و افزود: همچنین طرح الکترونیکی کردن پرونده های جامعه هدف از دیگر برنامه های در حال اجرای این سازمان در استان است.
وی بیان داشت: در اجرای این طرح تمام اطلاعات فرد اعم از هویتی تا پایان آخرین خدماتی که از سازمان دریافت کرده است در سامانه ثبت می شود و فرد از طریق سیستم های الکترونیک خدمات دریافت خواهد کرد.
وی ادامه داد: در حال حاضر با هدف گذاری خدمات الکترونیکی خدمات بهتر، به روز تر و بدون واسطه انجام می شود و جامعه هدف می توانند حتی در منزل از خدمات این نهاد بهره مند شوند.
درویشی همچنین ضمن تبریک روز مهندس به جامعه مهندسین ومهندسان حوزه فناوری اطلاعات تأمین اجتماعی گفت : مهندسان در عرصه عمران ،آبادانی و سازندگی کشور پیشگام بوده اند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار