مردم بخش دیشموک با ارسال پیامی از تلاش‌های عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ برای آبادانی این بخش تشکر و قدردانی کردند.
کد خبر: ۳۸۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ 25 February 2017
پیام تشکر مردم بخش دیشموک از مهندس عدل هاشمی پور

مردم بخش دیشموک با ارسال پیامی از تلاش‌های عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ برای آبادانی این بخش تشکر و قدردانی کردند.

متن این پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

« من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق » … چقدر این جملات برایم آشنا، دلنواز و امید بخش است « زیر ساخت ها را درست می کنم. معدن نیترات دیشموک آماده باش، آمدم. اطلاعات مرا از معدن ساغند یزد بگیر. سد بالیاب آماده باش، آمدم. اطلاعات مرا از سد کرخه بگیر. گازرسانی دیشموک و چاروسا آماده باش آمدم. اطلاعات مرا از پروژه ۵۶ اینچ عسلویه به ایران شهر به طول ۹۰۷ کیلومتر و عبور آن از ۵ استان کشور بگیر. علاوه بر ۵۶ اینچ پاتاوه و ۴۸ اینچ سراسری اهواز تا کردستان از پروژه نفتخانه عراق تا منصوریه و بغداد اطلاعات مرا بگیر» مخلص کلام. مردم شریف دیشموک و چاروسا، گاز را می آورم. معدن را راه اندازی می‌کنم. سد بالیاب را سامان میدهم. اینها برای مردم رؤیا بود. اما امیدوار و چشم انتظار بودیم. اما آنروز عده ای وعده هایت را بلند پروازی، شانتاژ تبلیغاتی و عوام فریبی خواندند. آنروز عده ای یواشکی در گوش مردم و عده ای هم با صدای بلند می گفتند امکان ندارد!!! مگر میشود !؟ آری، آنروز، دیروز بود و هنوز یکسال نشده است. اما ته دلمان قرص بود که دل بزرگ و دریایی ات قرص است و عزمت جزمتر، چرا که توکلت با خدا بود و کارنامه گذشته ات درخشان. با صلابت گفتی «آری» می‌شود.

و امروز روز وعده موعود است. امروز روز تنفس جنگلهای بلوط است تا جان بگیرند و به ما ساکنان منطقه و البته هر رهگذری جان و حیات و نفس تازه ای ببخشند. نوید که پشته های هیزم برای مادران ایلم تبدیل به خاطره می شود. مژده که بوی نفت و دود هیزم از منزلم رخت بر می بندد و رؤیایم در آستانه تحقق است. آموزگارم می گوید اگر معدن و سد درست شود جاده هم درست میشود. شغل ایجاد میشود. اگر گاز بیاید وقت٬ هزینه و انرژیی که صرف تأمین گرمایش مدرسه می نمودم صرف پیشرفت درسی می نمایم و من که از بوی نفت و بخاریهای سر درد مزمن گرفته ام در دل خود می گفتم انشاءالله. و برای روشن دیدن بخاری گازی کلاسم لحظه شماری می کنم. آری گفته بودی « آمدم نشون بدم کار کردن یعنی چه، دل بزرگ داشتن یعنی چه و آدمهای بزرگ برای کارهای بزرگ و عام المنفعه درست شده اند.» و خوشبختانه امروز « آن نمی شود و امکان ندارد» به حقیقت پیوست و گاز رسانی دیشموک و چاروسا تا دشمن زیاری کلنگ زنی شد. ‌اما ای سردار سازندگی کهگیلویه بدان که من از دیار آفتابم. شناسنامه ایل و تبارم قدرشناسی است. یادگار نیاکانم وفای به عهد است. مهمان نوازی، صداقت، محبت و صفا، تار و پود وجودی ماست. با زبان سر و با صفای آیینه دل می گوییم: سپاسگزاریم، و خدا را شکر همه و همه اینها به برکت خون شهداء و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حاج عدل متشکریم

جمع کثیری از مردم بهمئی سردسیر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار