مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: کار در حوزه ی جوانان در زوایای سازمان ورزش گسترده است و به عنوان مدیر این سازمان در زنجان تلاش کرده ام تعادلی بین ورزش و جوانان برقرار کنم.
کد خبر: ۳۸۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 25 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، ارسلان حسینی در معارفه اش با حضور برخی ازنمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، ورزشکاران،  برخی از مسئولان و پیشکسوتان ورزشی در تالار انتظار اظهار کرد:  گستردگی ورزش فضا را به قدری تنگ کرده که حوزه ی جوانان به فراموشی سپرده شده است.
مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:  ما هر برنامه ای که در استان  اجرا کنیم اخلاق مکمل آن خواهد بود و  در انجام مسئولیت ها  قانونی و شرعی تکریم انسان ها و اخلاق جزو وظایف ما است.
وی با بیان اینکه در حوزه ی ورزش و جوانان ساعت مضاعف کاری و زمان مشخصی برای خدمت تعیین نمی کنیم، افزود:  ما مدیون مردم کرمانشاه هستیم که آنان هشت سال جنگ را تحمل کرده و منت دارم که در استان خودم خدمت کنم. 
حسینی ادامه داد: من برای ترویج  و ارتقای ورزش  بانوان تلاش می کنم و با خداب خود عهد می بندم که برای توسعه ورزش  و رسیدگی به مسایل جوانان در استان لحظه ای کوتاهی نکنم.
وی گفت:  نمایندگان  در مجلس شورای اسلامی در تدوین برنامه ششم توسعه   شرایط خوبی در مالیات ارزش افزوده ایجاد کرده اند اما کافی نیست  که وزیر ورزش وجوانان ، استاندار و....  این سازمان را ویژه تر ببینند.
 حسینی  توجه مسئو لان  را فقط در زمینه ی ورزش موثر ندانست و افزود:  ۲۵۰۰ نفر در ۴۷ هیت ورزشی  به انجام  ورزش در سطح استان می پردازند  که خدمت به آنان عزم راسخ می خواهد.
وی جوانان را سرمایه جامعه دانست و متذکر شد :  اگر برای جوانان وقت بگذاریم فرصت های بهتری برای پیشرفت شکل می گیرد و چنانچه غیر از این باشد  تبدیل به بحران می شود.
این مسئول تاکید کرد:   با برگزاری چند همایش توفیقی برای جوانان ایجاد نمی شود بلکه آنان باید بیشتر دیده شوند و مسئولان سمن های *مردم  نهاد* را  که جوانان خلاقی در آن فعالیت مب کنند بپذیرند.
مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان با بیان اینکه  ما باید صدها کیانوش رستمی پرورش دهیم، اضافه کرد:  برای تربیت قهرمانان نباید به دو نفر اکتفا کرد بلکه ورزش استان  نیاز یه انگیزه و رقابت دارد.
وی گفت:  همه ی ما یک هدف را دنبال می کنیم  وآن موفقیت کرمانشاه در عرصه های مختلف  ورزشی است ما از توانمندی همه ی مدیران و کسانی که بتوانند همراه تیم ما همراه باشند استفاده خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار