از آن میان هفتم اسفند 94 جلوه ای از اقتدار ملت و اوج دومکراسی و مردم سالاری دینی بود. بی شک نامی ماندگار و برگ زرین دیگری بر افتخارات پر شمار این مرز و بوم افزوده است.
کد خبر: ۳۸۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹ 25 February 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به مناسبت 7 اسفند پیامی منتشر کرد.
متن پیام :
بنام خدایی که انسان را موجودی اجتماعی با قوه تعقل٬ تفکر و با اراده اختیار و انتخاب آفرید و اشرف مخلوقاتش قرار داد و تغییر٬ تحول و تعیین سرنوشت را به خود انسان تفویض نمود. بی شک بستر و مبادی این فریضه دینی انتخابات است. از آن میان هفتم اسفند 94 جلوه ای از اقتدار ملت و اوج دومکراسی و مردم سالاری دینی بود. بی شک نامی ماندگار و برگ زرین دیگری بر افتخارات پر شمار این مرز و بوم افزوده است. در عرصه جهانی ارزش و اهمیت حضور مردم در انتخابات فارغ از هر نتیجه داخلی، نمایانگر پیروزی و شکوه عظمت ملت ایران است. سلام و احترام به محضر شریف ملت ایران خاصه خانواده های معظم شهداء، جانبازان، آزادگان و همه کسانیکه در راه اعتلای ایران اسلامی قدم و قلم بر می دارند درود می فرستم بر همه آنانیکه در 7 اسفند دعوت مقام معظم رهبری را لبیک گفتند و با حضور در پای صندوق های رأی ضمن ادای تکلیف٬ به جمهوریت نظام آری گفتند و دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی را مأیوس نمودند. حساسیت، احساسات و شور انتخاباتی مربوط به زمان خودش بوده و اکنون موسم کار، خدمتگزاری و انجام وظیفه در چارچوب قانون اساسی است. به مردم شریف حوزه انتخابیه ام عرض می کنم اینجانب بعنوان خادم مردم در خانه ملت بر عهد و وعده هایی که به موکلینم داده ام پایبند و جدی هستم. با صراحت اعلام میکنم که در همین مدت زمان کوتاه بخش عمده ای از مطالبات مردم انجام، بخشی در دست اجرا و بخشی نیز با لحاظ شرایط اقتصادی و بودجه ای در حال مطالعه و رایزنی است. لازمه و نیاز به فعلیت رسیدن این اقدامات مهم٬ اساسی و زیربنایی صبر و حوصله مردم و هماهنگی و همراهی مسئولین اجرائی استانی و کشوری است که خالصانه و خاضعانه تقاضای همکاری دارم. با افتخار اعلام میکنم که در طول یکسال گذشته تمام وقت و هم و غم خویش را بدون از ذره ای خدای ناکرده منت و یا غرور و هوس صرف امورات مردم و شرح وظایف سازمانی ام نموده و مابقی دوران خدمت در مجلس را در صورت حیات با توکل بر خدا و تحت امر ولایت فقیه زمان با جدیت و همت بیشتری با استفاده بهینه از همه فرصت های قانونی٬ ظرفیت ها و پتانسیل ها در خدمت رسانی شایسته به مردم عزیزم مصروف خواهم داشت. لازم میدانم از همراهی روحانیت معظم، ائمه جمعه و جماعات٬ نخبگان٬ اساتید، دانشجویان٬ فرهنگیان و در یک کلمه همه دلسوزان نظام٬ انقلاب و رهبری٬ اصحاب رسانه و قلم تشکر نمایم. همگان بخصوص کارگزاران نظام و مدیران اجرائی استان و حوزه انتخابیه ام را به وحدت٬ همگرایی و همفکری در جهت توسعه همه جانبه و خدمت رسانی بیش از پیش به ولی نعمتان انقلاب دعوت و توصیه می نمایم و در این واپسین روزهای سال و زنده شدن دوباره طبیعت مردم را به رفع کدورت ها و خالی نمودن دلها از زنگار کینه و اتفاقات مسائل روزمره دعوت مینمایم. سلامتی و طول عمر با عزت و برکت برای مقام معظم رهبری، توفیق و سربلندی همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خدای سبحان مسئلت دارم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
درود بر سدار تسخیر کننده قلوب
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار