احتمال اخراج کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در فروردین ماه وجود دارد. این شایعه ای است که گوش به گوش به عنوان خبرمگو در میان اهالی فوتبال می چرخد و البته بسیار دور از واقعیت هم به نظر می رسد.
کد خبر: ۳۸۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶ 25 February 2017
تابناک رضوی به نقل عصر ایران: کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران تصمیم به عدم دعوت بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی گرفته. تصمیمی که به غیر از مصاحبه مهدی تاج هیچ چیز دیگری تکذیب اش نکرده . در طی روزهای اخیر بارها در مورد فهرست تیم ملی ایران خبرهایی منتشر شده که همه به صورت متحد خبر از عدم دعوت قرمزپوشان به تیم ملی داده اند.

البته مهدی تاج امروز مصاحبه کرده و گفته که بازیکنان شایسته بدون توجه به تیم باشگاهی به تیم ملی دعوت خواهند شد اما ظاهرا شرایط به شکلی است که همه می دانند پرسپولیسی ها به تیم ملی نمی رسند. شایعه ی مطرح شده هم از همین جا نشات می گیرد و خبر از عکس العمل احتمالی فدراسیون فوتبال نسبت به تصمیم سرمربی تیم ملی دارد.

طبق این شایعه اگر سرمربی تیم ملی بازیکنان پرسپولیس را در فهرست نهایی خود جا ندهد به احتمال زیاددر فروردین ماه و پس از بازی مقابل قطر اخراج خواهد شد. البته دلیل برکناری سرمربی تیم ملی ایران نه رودررویی با پرسپولیس که به سر آمدن صبرمسوولان نسبت به خودرایی سرمربی تیم ملی است.

کی روش طی روزهای اخیر فدراسیون فوتبال را تحت فشار گذاشته که برانکو را محروم کند. اتفاقی که فدراسیون فوتبال آن رادخالت سرمربی تیم ملی در وظایف غیرسازمانی اش می داند با این همه کی روش مربی های ایرانی تیم ملی را کنار گذاشته و گفته که فقط در صورت عذرخواهی یا محرومیت برانکو حاضر به ادامه کاردر شرایط عادی است. تهدیدی که مسوولان فدراسیون فوتبال را عصبانی کرده است.

بااین همه سرمربی تیم ملی همچنان از پایگاه عمومی برخوردار است و به نظر می رسد برای کنار گذاشتن او دلایلی مهمتر از عدم توان مدیریتی فدراسیون فوتبال وجود داشته باشد. براساس این شایعه عدم دعوت پرسپولیسی ها به تیم ملی به منزله عبور سرمربی تیم ملی ازآخرین خط قرمز است و پس از آن فدراسیونی ها با پشتوانه هواداری قرمز در مقابلش خواهند ایستاد.

 بازی ابتدایی تیم ملی در روز پنج شنبه سوم فروردین در دوحه مقابل قطراست و بازی بعدی اش روز سه شنبه هشتم فروردین براساس شایعه نشر شده اگر تیم ملی در دیدار مقابل قطر نتیجه ای غیرقابل قبول به دست بیاورد سرمربی تیم ملی برکنار خواهد شد.البته که تکذیب این شایعه اتفاق عجیبی نیست و اصولا اخراج کی روش به عنوان سرمربی تیم اول گروه خنده دار هم به نظر می رسد. اما سکوت خبری فروردین ماه و تعطیلی رسانه ها به فدراسیونی ها کمک خواهد کرد که اگر چنین تصمیمی دارند آن را اجرا کنند.

به هرحال اگر در فدراسیون فوتبال قرارباشد نسبت به نافرمانی های کی روش تصمیمی گرفته شود حتما همان فروردین است. زمانی که رسانه ها تعطیل هستند و کمتر کسی می تواند از کی روش حمایت کند و البته آنها روی حمایت پرسپولیسی ها برای این تصمیم حساب کرده اند. کی روش با خط زدن پرسپولیسی ها پایگاه مهمی را از دست می دهد که فضا را برای اجرای تصمیم انضباطی فراهم می کند.

کارلوس کی روش پیش ازاین در امارات ، پرتغال و آفریقای جنوبی هم سرنوشت مشابهی داشته است. سرشاخ شدن با مسوولان فدراسیون و جدایی .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار