در پی نپذیرفتن خانم بی حجاب فرانسوی صورت گرفت
در پی اقدام شایسته مفتی لبنان، شیخ عبد اللطیف دریان در نپذیرفتن خانم بی حجاب فرانسوی، آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی از وی، طی نامه‌ای تقدیر و تجلیل کرد. با این کار آگاهانه، التزام به هویت دینی و اصول اساسی اسلام را نشان دادید.
کد خبر: ۳۸۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹ 26 February 2017
به گزارش تابناک قم، یکی از مراجع تقلید در نامه‌ای به مفتی لبنان، شیخ عبداللطیف دریان از اقدام اسلامی وی در خصوص نپذیرفتن خانم بی حجاب فرانسوی تقدیر کرد.

 در پی اقدام شایسته مفتی لبنان، شیخ عبد اللطیف دریان در نپذیرفتن خانم بی حجاب فرانسوی، آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی از وی، طی نامه‌ای تقدیر و تجلیل کرد.

این مرجع تقلید در این نامه، ضمن تشکر و قدردانی از اقدام اسلامی آقای شیخ عبداللطیف دریان، موضع شجاعانه وی در حفظ احکام اسلام و گرامیداشت مقام اسلامی زن را ستود.

وی در ادامه، با اشاره به قانون منع حجاب در برخی از کشورهای غربی بیان داشت: شما با این اقدام شجاعانه، کرامت و عزت زن مسلمان را که در بعضی دولت‌های غربی به واسطه ممنوعیت حجاب، مورد ظلم و ستم قرار گرفته، گرامی داشتید.

آیت‌الله صافی گلپایگانی در قسمت دیگری از این نامه، با تاکید بر لزوم حفظ هویت دینی گفت: شما با این کار آگاهانه، التزام به هویت دینی و اصول اساسی اسلام را نشان دادید.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار