کد خبر: ۳۸۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۳ 26 February 2017
فلسطین شده بود، گفت: خبر ندارید! از هاشمی رفسنجانی تجلیل شد.

به گزارش تسنیم، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز (شنبه 7 اسفند) قوه مقننه در تذکری شفاهی ضمن تشکر از برگزاری موفق ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین و بیانات مقام معظم رهبری در این کنفرانس گفت: خوب بود از مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی که طرفدار فلسطین بود، در این کنفرانس تجلیل می‌شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه از تشکل‌ها و احزاب مختلفی از جهان دعوت شده بود تا در این کنفرانس حضور یابند، بهتر بود از احزاب و تشکل‌های سیاسی داخلی نیز دعوت می‌شد تا در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین حضور یابند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بهتر بود پس از برگزاری کنفرانس مدعوینی که از سایر کشورها به ایران آمده بودند، سری هم به مرقد امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران میزدند.

نماینده مردم تهران در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به اینکه نزدیک عید نوروز هستیم، هر روز ترافیک تهران وضعیتش بغرنج‌تر می‌شود ما نفهمیدیم که مسئول حل ترافیک تهران چه کسی است؟

علی لاریجانی رئیس جلسه علنی امروز مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: خبر ندارید! از هاشمی رفسنجانی تجلیل شده و آقازاده وی لوح تقدیری را دریافت کرد و از تلویزیون نیز پخش شد.

برچسب ها: هاشمی رفسنجانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار