معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: تنوع فرهنگ ها، تولیدات فاخر فرهنگی و هنری را برای استان به وجود آورده است.
کد خبر: ۳۸۴۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸ 26 February 2017

به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ رضا رضایی در جلسه کمیته تقویت وحدت، همبستگی و هویت ملی استان، با بیان اینکه همه ما مسئولیم تا وحدت و همبستگی را به نحو شایسته مورد توجه قرار دهیم، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت مطبوعات، استفاده از ظرفیت های فرهنگی و تبلیغی در رسانه ملی، برگزاری بزرگداشت مفاخر و مشاهیر و تولیدات سینمایی را از جمله راهکارها برای ترویج وحدت و همبستگی ذکر کرد.

رضایی، برنامه ریزی فرهنگی، توجه به جریان وحدت در دستگاه های اجرایی، تعریف و تدوین برنامه های خاص هول محور وحدت و همبستگی را از رویکردهای اصلی کمیته تقویت وحدت و همبستگی ملی برشمرد.

وی در ادامه حمایت از طرح های پژوهشی، حمایت از پایان نامه ها، ارائه طرح های آموزشی و جریان شناسی و پرداختن به فرهنگ فولکلور از اقدامات انجام شده در حوزه وحدت و همبستگی نام برد.

رضایی همچنین برگزاری جشنواره شعر اقوام، برگزاری بزرگداشت استاد شاهد از نویسندگان و شاعران برجسته استان، توجه به فرهنگ، ادبیات و اشعار استان را از برنامه های اجرایی سال ٩٦ عنوان کرد.

در ادامه این جلسه اعضا به ارائه برنامه های اجرایی سال ٩٥ و برنامه هایی در دستور کار سال ٩٦ در حوزه تقویت وحدت و همبستگی ملی پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار