شهردار قزوین با بیان اینکه آماده سازماندهی ورودی های شهر قزوین هستیم، عنوان کرد: متاسفانه مسئولین استان اجازه سازماندهی ورودی های استان را به ما نمی دهند.
کد خبر: ۳۸۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 26 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مسعود نصرتی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه با بیان اینکه پذیرایی از گردشگر نیاز به تامین برخی زیرساخت های فرهنگی است، عنوان کرد: هرچقدر امکانات و سخت افزار برای این امر تهیه شود ولی زیرساخت های فرهنگی لازم تدارک دیده نشود، شاهد خروجی لازم نخواهیم بود.
وی با بیان اینکه با اختلاف زیاد بزرگترین سرمایه گذار در حوزه گردشگری استان قزوین هستیم، افزود: با برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته شهر آماده پذیریایی از میهمانان نوروزی است.
نصرتی از خرید یک قطعه زمین 1800 متری برای ایجاد پارکینگ در کنار موزح حمام قجر خبر داد و عنوان کرد: این امر که میهمان، با خودرو وارد بافت شده و به دنبال این باشد که خودرو را در بافت پارک کرده و در سریع ترین زمان نیز به خودروی خود دسترسی داشته باشد امری محال بوده و در هیچ جای دنیا مقدو.ر نخواهد بود.
این مسئول تأمین پارکینگ در کنار بناهای تاریخی را یک امر ضروری دانست و ادامه داد: توجه به پیاده روی می تواند ضمن رفع مشکلات عدیده شهری، کسب و کار در شهر را نیز رونق ببخشد.
شهردار قزوین با اشاره به نابسامانی ورودی‌های شهر قزوین، با بیان این مطلب که این سوال باید از استاندار پرسیده شود، اضافه کرد: عده ای اجازه نمی دهند شهرداری وارد این حوزه شود.
وی با بیان اینکه در سه دوره متوالی بهترین مشاوران را برای ساماندهی بلوار آیت الله خامنه ای به کار گرفتیم تا طرحی مناسب برای شهر قزوین تهیه شود اما در هر سه مرحله این طرح متوقف شد.
نصرتی در پایان با اشاره به اینکه مدیریت شهر بدون مشارکت شهروندان ممکن نیست، عنوان کرد: شهری می تواند زیبا و محل آسایش و آرامش شهروندان خود قرار بگیرد که مشارکت شهروندان در آن نیز ملموس باشد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار