مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور امسال بسیج دانشجویی با شعار جوان انقلابی، جهاد کبیر برگزار می‌شود، از اعزام حدود ۲۵۰۰ نفر از دانشجویان استان یزد به اردو‌های راهیان‌نور خبر داد.
کد خبر: ۳۸۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 26 February 2017

به گزارش تابناک یزد،حسین راسخی، مسئول بسیج دانشجویی استان یزد  با اشاره به ضرورت انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب اظهار داشت: اردوهای راهیان نور یکی از بزرگترین کارهای فرهنگی است که در این راستا انجام می شود و و موجب انتقال هویت ایرانی اسلامی و هویت انقلاب به جوانان می شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان افزود: به همین منظور و طبق تصمیمات صورت گرفته در کمیته شهید علم الهدی استان و برنامه ریزی های صورت گرفته در ماه جاری حدود۲۵۰۰ نفر از دانشجویان استان به اردو های راهیان نور اعزام می شوند.

 

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستيم و ريشه‌هاي انقلاب پربار اسلامي‌مان را محکم کرديم، افزود: هشت سال دفاع مقدس هویت عظیم ملی و معنوی ایران است و  حضور دانشجویان و جوانان در اردوهای راهیان نور و قرارگرفتن در فضای معنوی  مناطق جنگی و یادمان های دفاع مقدس باعث می شود تا هویت دفاع مقدس و ارزش های آن نظیر مدیریت جهادی و استقلال و ایثار بدون تحریف به جوانان و نسل امروز انقلاب انتقال پیدا کند.

 

دبیر قرارگاه شهید علم الهدی استان با بیان اینکه دشمنان ما در عرصه جنگ نرم و با استفاده از فضای مجازی شبهات زیادی را درباره هشت سال دفاع مقدس و موضوعاتی نظیر ادامه جنگ پس از فتح خرمشهر و پایان جنگ و پذیرش قطعنامه در ذهن جوانان ما ایجاد می کنند، تصریح کرد:  اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی برای پاسخ به این قبیل شبهات است و ما باید بکوشیم تا جوانان امروز هرچه بیشتر با حقایق انقلاب و دفاع مقدس و شاخص های انقلابیگری آشنا شوند.

 

راسخی در پایان با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور امسال بسیج دانشجویی با شعار جوان انقلابی، جهاد کبیر برگزار می شود، تصریح کرد: این اردوها در بازه زمانی ۱۰ تا ۲۵ اسفند ماه برگزار می شود و پس ازان اعزام های خانوادگی دانشگاهیان آغاز خواهد شد.

دانشجو 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار