مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری دومین جشنواره ملی عکس قزوین در فروردین ماه ۹۶ خبر داد.
کد خبر: ۳۸۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 26 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، سعید وزیری نژاد بیان کرد: به منظور چشم انداز پنج ساله شهرداری قزوین و تبدیل این کهن شهر تاریخی به مقصد گردشگری بنا شد تا دومین جشنواره ملی عکس قزوین را با حضور عکاسان مجرب و زبردست از سراسر کشور برگزار کنیم تا بتوانیم با استفاده از ابزار هنر نسبت به معرفی جنبه های بصری قزوین در سطح کشور اقدام کنیم.

 

وی ادامه داد: به این منظور 60 عکاس از سراسر کشور از ششم تا نهم فروردین ماه سال 96 میهمان شهر تاریخی قزوین خواهند بود.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: دومین جشنواره ملی عکس قزوین در دو محور «قزوین دیروز» با موضوع مکان ها و ابنیه ها ی تاریخی سطح شهر و فرهنگ آداب و رسوم شهر قزوین، «قزوین امروز» با موضوع معرفی جنبه های رشد و توسعه شهری قزوین برگزار خواهد شد، همچنین جشنواره ملی بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز بخش ویژه دومین جشنواره ملی عکس است.

 

وزیری نژاد اضافه کرد:عکاسان علاقمند برای شرکت در  دومین جشنواره ملی عکس قزوین می توانند برای شرکت در این جشنواره به سایت http://www.az-photo.com مراجعه کنند و فرم ثبت نام را به آدرس qazvinfestival2@gmail .com ارسال کنند، پس از پایان مهلت ثبت نام هیئت داوران ۶۰ نفر از عکاسان را با توجه به کارنامه کاری آنان برای حضور در جشنواره انتخاب می کند.

 

وی تأکید کرد: آخرین مهلت ثبت نام اولیه برای شرکت در دومین جشنواره ملی عکس قزوین دهم اسفند و اخرین مهلت تحویل آثار برای عکاسان منتخب ۲۵ فروردین ماه 96 است و اختتامیه جشنواره اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: آثار منتخب در قالب یک کتاب نفیس چاپ و در سطح کشور توزیع خواهد شد، همچنین برگزاری نمایشگاه های متعدد عکاسی از آثار منتخب این جشنواره از دیگر برنامه های دومین جشنواره ملی عکس قزوین است.

 

گفتنی است، دومین جشنواره ملی عکس قزوین توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با همکاری انجمن سینمای جوانان استان به منظور معرفی توانایی های فرهنگی و اجتماعی شهر برگزار می کند، عکاسان شرکت کننده در این جشنواره ششم تا نهم فروردین ماه 95 برای ثبت و ضبط عکس، مهمان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خواهند بود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار