ر
فرماندار بوئین‌زهرا گفت: کمک به نیازمندان به معنای مساعدت مالی مستمر نیست بلکه نگاه در این رویکرد همان سیاست کمیته امداد است یعنی اشتغالزایی به منظور ایجاد درآمد در اولویت برنامه‌ها باشد.
کد خبر: ۳۸۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 26 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، قائم مقام کمیته امداد استان قزوین و فرماندار شهرستان بوئین‌زهرادر نشستی راهکارهای اشتغال زایی برای مددجویان این منطقه را بررسی و بر تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی با اولویت اشتغال خرد و خانگی تأکید کردند.

ارسلان قاسمی فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا خدمات کمیته امداد را مایه مباهات و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: امروز نگاه نظام و محرومان در عرصه محرومیت‌زدایی به کمیته امداد است چراکه مددکاران این نهاد خدمتگذار رسالت خدمتی به محرومان را با جدیت دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در امر محرومیت‌زدایی ادامه داد: علیرغم این تلاش‌ها نباید چنین تصور شود که افراد دیگر به واسطه این تلاش‌ها در برابر نیازمندان جامعه وظیفه‌ای ندارند بلکه همه اقشار جامعه مکلف هستند تا خدمت به فقرا را جدی بگیرند.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا تصریح کرد: کمک به نیازمندان به معنای مساعدت مالی مستمر نیست بلکه نگاه در این رویکرد همان سیاست کمیته امداد است یعنی اشتغال زایی به منظور ایجاد درآمد در اولویت برنامه‌ها باشد.

وی با بیان این مطلب که کاهش محرومیت در جامعه باید مورد توجه جدی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: سیاست کمیته امداد در اجرای برنامه اشتغال زایی راهکاری موفق، اساسی و تحسین برانگیز برای رفع فقر در جامعه است و استمرار این رویکرد به کاهش محرومیت در جامعه منجر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار