مسؤول مجتمع فرهنگی هنری بردخون از آغاز دور جدید کلاس‌های فرهنگی هنری در شهر بردخون خبر داد
کد خبر: ۳۸۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 26 February 2017
نامجو زحمتکش اظهار داشت: فرهنگ و هنر در عمق وجود انسان است و با زمینه‌سازی برای گسترش آن، همچون غنچه شکوفا می‌شود و به جامعه طراوت و تازگی می‌بخشد.

وی افزود: هنر یکی از متعالی‌ترین پدیده‌های فرهنگ و تمدن بشری است که تاریخی به قدمت انسان در هستی دارد و باید به خوبی از آن بهره ببریم.

مسؤول مجتمع فرهنگی هنری بردخون تصریح کرد: بخش بردخون نیز از گذشته‌ها مردمی هنردوست و علاقمند به فرهنگ و هنر داشته که وجود ده‌ها نویسنده، شاعر، عالم دینی و اساتید حوزوی و دانشگاهی نشان‌دهنده این گذشته پر رمز و راز است و امروز با این گذشته افتخارآمیز نگاهی بلند به آینده دارد.

زحمتکش با اشاره به این‌که برنامه‌هایی نظیر اجرای نمایش، برپایی نمایشگاه‌های مختلف و نشست هم‌اندیشی هنرمندان برگزار شده، ادامه داد: اکنون هنرمندان زیادی در رشته‌های مختلف در بردخون فعالیت می‌کنند که نیازمند حمایت و همراهی مسؤولان هستند تا بتوانند در مسیر رشد و تعالی گام بردارند.

مسئول مجتمع فرهنگی هنری بردخون با بیان این‌که کلاس‌های طراحی، نقاشی و آموزش تئاتر در مجتمع فرهنگی با حضور اساتید منطقه و شهرستان در حال فعالیت می باشند، یادآور شد: در برخی رشته ها مانند موسیقی و آواز، عکاسی، سینما، فیلم و پویانمایی متخصص آموزش‌دهنده در منطقه وجود ندارد و مجبوریم از شهرستان‌های دیگر استفاده کنیم که موجب افزایش هزینه و فشار به هنرجویان می‌گردد.

وی با تقدیر از همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و شهرستان دیر، گفت: وجود نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی در این منطقه که سابقه دیرینه‌ای در فرهنگ و هنر و ادب دارد، می‌تواند بسیاری از مطالبات هنرمندان را پاسخ دهد که امیدواریم با مشارکت و پیگیری مسئولان این خواسته مردم بردخون محقق شود.

زحمتکش بیان کرد: انجمن‌های شعر و ادب، هنرهای تجسمی، نمایش، عکاسی، قرآن و نهج البلاغه و خوشنویسی در مجتمع فرهنگی بردخون تشکیل شده اما برای تشکیل دوره‌های تخصصی و اجرای برنامه‌ها نیازمند اختصاص اعتبارات لازم هستیم که امیدواریم با مشارکت مردم و مسئولان، هنرمندان در ادامه راه یاری دهیم زیرا بسیاری از هنرمندان بدون امکانات در این دیار فعالیت می‌کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار