مراسم تقدیر از عوامل اجرایی و دست اندرکاران یازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان شنبه هفتم اسفندماه در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با حضور محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد
کد خبر: ۳۸۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 26 February 2017
مراسم تقدیر از عوامل اجرایی و دست اندرکاران یازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان شنبه هفتم اسفندماه در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با حضور محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شدمراسم تقدیر از عوامل اجرایی و دست اندرکاران یازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان شنبه هفتم اسفندماه در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با حضور محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد
 
 
 
محمد جوروند ضمن تشکر از تمامی عوامل اجرایی نمایشگاه گفت: شما هر کاری که می‌کنید اگر به نیت و رضای خدا باشد، خداوند آن کار را به عنوان ثواب برای شما تلقی می‌کند.

 کاری که شما در نمایشگاه کردید، کاری بسیار بزرگ بود. سعی کنیم همه‌ی اتفاق‌های فرهنگی را به نیت خداوند به سرانجام برسانیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب استان عنوان کرد: خوشبختانه این نمایشگاه هم از نظر کمی و هم کیفی نسبت به سال‌های گذشته رشد قابل توجهی داشته است. 

هم از نظر تعداد بازدیدکننده‌ها و هم از نظر فروش کتاب و محصولات فرهنگی رشد چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته در کارنامه‌ی یازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان رقم خورد.

در پایان مراسم، از عوامل اجرایی و دست اندرکاران یازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان با اهدای سپاس‌نامه، تقدیر شد.

منبع: تابناک
برچسب ها: محمد جوروند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار