معاون اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در راستای تشکیل کمیته تخصصی مقابله با آسیب‌های اجتماعی، ارائه مشاوره‌های دینی، پاسخگویی به شبهات، برگزاری مسابقات فرهنگی در سواحل و تفرجگاه‌های استان بوشهر مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۳۸۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 26 February 2017
حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی‌نیا صبح امروز در نشست شورای بررسی آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه توجه به تقویت بنیه دینی و مذهبی یکی از ضرورت‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی است، اظهار داشت: در این راستا کمیته تخصصی مقابله با آسیب‌های اجتماعی در اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر تشکیل شده است.

وی در این نشست با تاکید بر لزوم مقابله با آسیب‌های اجتماعی خواستار مشارکت فعال‌تر اعضای این کمیته به‌ویژه تشکل‌های میان تخصصی در ترویج فرهنگ مبارزه با آسیب‌های اجتماعی شد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر مدیریت هدفمند تبلیغات محیطی، تشریح اثرات مخرب فضای مجازی بر بنیان خانواده‌ها، ارائه مشاوره‌های دینی به خانواده‌ها و جوانان، پاسخگویی به شبهات، برگزاری مسابقات فرهنگی در سواحل و تفرجگاه‌ها را به‌عنوان راهکارهای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.

معاون اداری مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با ارائه پیشنهاداتی بر لزوم تشریح ابعاد زیانبار آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه در بین جوانان و خانواده‌ها تاکید کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار