مخاطبان شبکه استانی رسانه ملی قضاوت کردند؛
بررسی عملکرد اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی در شبکه استانی سیمای خراسان‌رضوی با حضور مدیر کل این مجموعه در استان درحالی انجام شد که 54 درصد مخاطبان عملکرد این اداره کل را ضعیف ارزیابی کردند.
کد خبر: ۳۸۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 26 February 2017
به گزارش تابناک رضوی، در این برنامه که با حضور کوروش صبوریان، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بر روی آنتن رفت، مخاطبان شبکه استانی رسانه ملی با رأی ۵۴درصدی خود به گزینه عملکرد ضعیف، نشان دادندکه از وضعیت فعلی راضی نیستند.
 
بینندگان برنامه ورزش خراسان رضوی در پاسخ به این پرسش که « عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان در سال 1395 را چگونه ارزیابی می کنید؟ » به میزان ١۴درصد به گزینه عملکرد متوسط و ٣٢درصد به گزینه عملکرد خوب رأی دادند.
 
در قسمتی از این برنامه همچنین آقایان دکتر پیمانی زاد درباره ضرورت مشارکت بیشتر بخش خصوصی و صنایع در ورزش سخن گفت و حسین نخعی شریف از کارشناسان و مدیران باسابقه ورزشی نیز از رویکرد مستقل ندیدن هیئت‌های ورزشی توسط اداره کل تربیت بدنی و ورزش و جوانان در ادوار مختلف انتقاد کرد.
 
 مدیر کل ورزش و جوانان استان در قسمتی از این برنامه هیئتهای جانبازان و معلولین ، اتوموبیل‌رانی و ورزش‌های بومی و محلی را بهترینهای استان و گلف و سه گانه را از جمله ضعیف‌ترین هیئت‌ها خواند و خواستار حضور افراد توانمند و با برنامه و دارای وقت برای شرکت در انتخابات همه هیئتهای ورزشی شد.
 
خزاعی و معصومیان از ورزشکاران و خبرنگاران پیشکسوت ورزشی نیز برخی نقدها را با صراحت مطرح کردند که مدیر کل آنها را وارد ندانست.
 

 
برچسب ها: ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار