معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: هدف نهایی نیروی انتظامی پیشگیری یا کاهش آسیب های اجتماعی است و در این مسیر نیازمند همکاری و مشارکت دستگاه ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی می باشد.
کد خبر: ۳۸۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 26 February 2017
 
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا آمویی" در دیدار با مسئولان موسسه نداء الثقلین، ضمن اشاره به اراده و تمایل معاونت اجتماعی انتظامی استان در زمینه همکاری با سازمان های مردم نهاد، اظهار کرد: هدف نهایی نیروی انتظامی پیشگیری یا کاهش آسیب های اجتماعی است و در این مسیر نیازمند همکاری و مشارکت دستگاه ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی می باشد.

وی افزود: از آنجا که سازمان های مردم نهاد از جنس خود مردم هستند، ورود آنها به مسائل موثرتر بوده و تاثیر بیشتری در کاهش آسیب های اجتماعی خواهد گذاشت، از این رو نیروی انتظامی از طرح های سازمان های مردم نهاد در راستای سلامت جامعه و کاهش آسیب ها همانند طرح "دختران نجابت" حمایت خواهد کرد.

در ادامه مسئول موسسه نداء الثقلین عنوان کرد: فلسفه وجودی سازمان های مردم نهاد این است که بازوان اجرایی دستگاه های دولتی بوده و به صورت مستقیم کمک حال آنها در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، آموزشی و ... باشند.

حبیبی افزود: انجام کار فرهنگی سخت و دشوار است اما این سختی در مقابل بزرگی کار شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم که جان خود را در راه دفاع از حریم عفاف حضرت زهرا (س) فدا کردند، بسیار ناچیز است.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه با هدف احیا، نشر و گسترش ارزش های ناب اسلامی با تمام وجود پای کار هستیم و به صورت شبانه روزی تلاش خواهیم کرد.

گفتنی است، در این جلسه ابعاد مختلف طرح ارائه شده توسط موسسه نداء الثقلین تحت عنوان "دختران نجابت" که با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین دانش آموزان دختر تدوین شده است، مورد بررسی قرار گرفت و حمایت انتظامی استان از این طرح به تصویب رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار