رییس هیات هندبال کلانشهر اهواز از برگزاری مسابقات لیگ دسته دو هندبال درخوزستان با عنوان لیگ شهدای مدافع حرم خبر داد
کد خبر: ۳۸۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 26 February 2017
رییس هیات هندبال کلان شهر اهواز از برگزاری مسابقات لیگ دسته دو هندبال درخوزستان با عنوان لیگ شهدای مدافع حرم خبر داد.

نوید لیموچی گفت: این مسابقات به پاس قدردانی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و نیز بیعت با آرمان های شهیدان به ویژه شهدای بزرگوار مدافع حرم، بین 17 تیم از 13 استان کشور از هفتم تا سیزدهم اسفند در سالن دانشگاه پیام نور اهواز برگزار می شود.

وی افزود: این حداقل کاری است که هیات شهرستان می تواند تقدیم بزرگ مردانی کند که برای حفظ دین و کشور عزیزمان خون پاک و مطهر خود را اهدا کردند.

*هدف از برگزاری مسابقات لیگ دسته دو هندبال درخوزستان

رییس هیات هندبال کلان شهر اهواز درباره هدف از برگزاری این مسابقات در خوزستان گفت: خوزستان عزیز همواره درتمام زمینه های خدمت رسانی به ملت رشید ایران پیش قدم بوده و روحیه مهمان نوازی مردم خونگرم استان بستر مناسبی است تا این مسابقات در شهرستان اهواز برگزار شود.

*اهداف برگزاری لیگ

لیموچی، اهداف برگزاری لیگ را داز سوی هیات هندبال استان و شهرستان اهواز، ترویج فضای فرهنگی، اخلاقی به منظور زنده نگهداشتن ارزش های انسانی و دینی در بین هیات های هندبال کشور- ایجاد روحیه نشاط و شادابی، در بین بانوان ورزشکار کشور- تقویت حس رقابت و حفظ و ارتقای ارتباط متقابل و ارتقای سطح هندبال کشور و رشد استعدادهای ورزشی برشمرد و درباره آثار اجتماعی ورزش گفت: انسان، موجودی است که فقط با زندگی جمعی به سلامت به مقصد می رسد و فرد گرایی و انزواطلبی، با ذات او در تضاد است. برای رسیدن به این روح جمعی و همبستگی عمومی، راه های مختلفی وجود دارد. یکی از این راه ها، ورزش است.

وی افزود: ورزش، موجب گسترش روابط گروهی می شود. در ورزش های گروهی، بدون هماهنگی و دوری از خودخواهی، نمی توان به موفقیت رسید و این خود باعث تقویت روح جمع خواهی افراد می شود.

وی فعالیت بدنی منظم و عادات غذایی خوب را ضامن سلامتی انسان ها دانست و گفت: فعالیت بدنی منظم کمک می کند تا استرس، اضطراب و افسردگی و تنهایی کاهش یابد. فعالیت بدنی به عزت نفس، اعتماد و اطمینان و بهبود مناسبات اجتماعی و وضعیت روانی کمک می کند.   
         
رییس هیات هندبال کلان شهر اهواز در پایان از تلاش و همکاری دکتر غلامرضا شریعتی استاندار محبوب و مردمی خوزستان، مهندس کاظم نسب الباجی نماینده محترم اهواز، دکتر اقبالی ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان و مهندس ارزانی فرماندار محترم کلان شهر اهواز و دیکر عزیزانی که صمیمانه تلاش و همکاری کردند تا بتوانیم میزبان خوبی برای هندبال کشور باشیم تشکر و قدردانی کرد.

منبع: تابناک
برچسب ها: نوید لیموچی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار