کد خبر: ۳۸۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 26 February 2017

تابناک / معاونت عملیات سازمان آتش نشانی اظهار کرد: در این حادثه راننده «مرد ۴۸ ساله» از ناحیه سر و صورت دچار آسیب دیدگی جزیی شده بود افزود: آتش نشانان نسبت به بازدید و انجام تمهیدات ایمنی در محل حادثه و اطمینان از بروز حوادث احتمالی اقدامات لازم را صورت دادند.

این حادثه در ساعت ۰۸:۳۹ دقیقه صبح امروز ۸ اسفند ۹۵ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که سریعا یکدستگاه خودروی اطفایی و نجات بهمراه ۳ آتش نشان به محل حادثه واقع در جاده تهران بعد از دانشگاه گیلان اعزام شدند.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی در این باره گفت: به محض رسیدن به محل حادثه، یکدستگاه خودروی سواری پژو پارس که پس انحراف از جاده اصلی در داخل نهر آب سقوط و واژگون شده بود مشاهده می شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در این حادثه راننده «مرد ۴۸ ساله» از ناحیه سر و صورت دچار آسیب دیدگی جزیی شده بود افزود: آتش نشانان نسبت به بازدید و انجام تمهیدات ایمنی در محل حادثه و اطمینان از بروز حوادث احتمالی اقدامات لازم را صورت دادند.

همین گزارش حاکی است: خوشبختانه در این حادثه راننده که تنها سرنشین خودروی سواری بوده قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی بعلت غوطه ور بودن خودرو در گل و لای از شیشه عقب، خود را به بیرون از خودرو کشانده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار