نماینده سابق مردم تهران در مجلس درباره احتمال کاندید شدن خود در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دنبال یک حرکت اجتماعی در جهت تغییر هستم.
کد خبر: ۳۸۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 26 February 2017
علیرضا زاکانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در همایش من انقلابی‌ام که عصر امروز (یکشنبه 8 اسفند) در دانشگاه شهید رجایی برگزار شد درباره احتمال کاندید شدن خود در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: دنبال یک حرکت اجتماعی در جهت تغییر هستم. معتقد هستم جریان انقلابی باید دست به دست هم بدهند تا وضعیت موجود تغییر پیدا کند. موضوع انتخابات یک موضوع ثانوی و فرعی است.
 
وی افزود: در غرب زیربنای جامعه اقتصاد است اما در اسلام زیربنای همه چیز بر پایه فرهنگ است. در اسلام تعلیم و تربیت جایگاه ممتاز دارد برخلاف غرب که اقتصاد در آن در اولویت قرار دارد. کوچکترین سلول جامعه اسلامی خانواده است در حالیکه در غرب خانواده هیچ ارزشی ندارد.
 
نماینده سابق تهران در مجلس خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهیم انقلابی‌گری را رمز پیشرفت بدانیم باید این کوچکترین سلول را روی آن متمرکز شویم و با آسان‌سازی ازدواج و همراه آن مستحکم‌سازی و بلوغ آن تا انتهای زندگی تلاش کنیم و ما در این راستا اگر می‌خواهیم به انقلابی‌گری برسیم باید مشکلات اقتصاد  معیشتی را که خانواده را پایدار می‌کند در دستور کار قرار دهیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار