مرتضی نظری هریس، دانشجوی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شد.
کد خبر: ۳۸۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ 26 February 2017
به گزارشتابناک تبریز،  در آیینی که در نهاد ریاست جمهوری با حضور معاون اول رییس جمهور و وزرای علوم، تحقیقات وفناوری، بهداشت درمان و آموزش پزشکی و جمع کثیری از روسا و معاونین دانشگاه‌های کشور برگزار شد، از مرتضی نظری هریس، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد مهندسی برق-برنامه ریزی و مدیریت سیستم های انرژی الکتریکی به عنوان یکی از دانشجویان نمونه کشوری، تقدیر به عمل آمد.
در لوح سپاسی که به امضای اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری رسیده، به وی اهدا شده، آمده است: دانشجویان برگزیدگان جامعه اند و دانشجوی نمونه مظهر فاخر دانش، پژوهش، ادب و مهرورزی است و هر گاه روح او با ذهن و فکری روشن و خلاق ترکیب گردد، می تواند به مبارزه با نادانی و غفلت برخیزد و جشنواره ملی دانشجوی نمونه گامی موثر و مهم در نوسعه و شکوفایی علمی و فرهنگی جامعه علمی کشور محسوب می شود. ثمره این حرکت عظیم همراه با پشتوانه ایمان الهی، اراده ای محکم و روح خودباوری است که شکوفایی روز افزون استعدادهای بی نظیر این مرز و بوم را در عرصه های مختلف علمی جهان رقم زده است.
یادآور می شود: مرتضی نظری هریس، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد مهندسی برق- برنامه ریزی و مدیریت سیستم های انرژی الکتریکی است و از فعالیت های پژوهشی وی می توان به چاپ شش مقاله ISI، دو مقاله علمی پژوهشی، تالیف سه فصل از سه عنوان کتاب و ارائه ده مقاله علمی در کنفرانس های ملی و بین المللی اشاره کرد. کسب عنوان دانشجوی نمونه دانشگاه تبریز در مقطع کارشناسی در سال 1394، دانشجوی نمونه دانشگاه تبریز در مقطع کارشناسی ارشد در سال 1395، منتخب جشنواره پویایی و خلاقیت علمی-پژوهشی دانشگاه تبریز در مقطع کارشناسی ارشد در سال 1394 و کسب عنوان پایان نامه برتر در حوزه انرژی در کنفرانس شبکه های هوشمند سال 1395 از دیگر افتخارات این دانشجوی دانشگاه تبریز است.
همین گزارش حاکی است: در آیین تجلیل از برگزیدگان دانشجویان نمونه کشوری از 40 دانشجوی نمونه تقدیر بعمل آمد و همچنین این مراسم روز چهار شنبه 4 اسفند ماه سال جاری در تالار شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار