مسئول کانون اسلامی خواهران گفت: در این گل‌ریزان که با همکاری ستاد دیه استان برگزار خواهد شد، یک بانوی زندانی که به علت جرم غیر عمد در زندان به سر می‌برد، آزاد خواهد شد به‌طوری‌که اگر این مجموعه بتواند کمک‌های بیشتری از سوی خیرین استان جمع‌آوری کند، تعداد بانوان آزادشده جرائم غیر عمد نیز افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۳۸۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴ 26 February 2017
مسئول کانون اسلامی خواهران شهرستان همدان اعلام کرد: در آستانه ورود به سال جدید، در 15 اسفند همزمان با روز نیکو کاری طرح «انفاق مهربانی» با محوریت آزادسازی یک بانوی زندانی جرائم غیرعمد با همکاری ستاد دیه برگزار خواهد کرد.
 
به گزارش ایسنا؛ ساره میری اظهار کرد: این مجموعه در آستانه ورود به سال جدید، در 15 اسفند همزمان با روز نیکو کاری طرح «انفاق مهربانی» با همکاری ستاد دیه استان و با محوریت آزادسازی یک بانوی زندانی جرائم غیرعمد برگزار می‌کند.

وی افزود: در این گلریزان که با همکاری ستاد دیه استان برگزار خواهد شد، یک بانوی زندانی که به علت جرم غیرعمد در زندان به سر می‌برد، آزاد خواهد شد به طوریکه اگر این مجموعه بتواند کمک‌های بیشتری از سوی خیرین استان جمع‌آوری کند، تعداد بانوان آزاد شده جرائم غیرعمد نیز افزایش خواهد یافت.
 
میری خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح خیرخواهانه کانون اسلامی خواهران وابسته به مؤسسه شهید محراب آیت‌الله مدنی از همه مسئولان، خیران و عموم مردم دعوت می‌کند تا در این روز در مراسم گلریزان این نهاد شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار