گاز گران نشده،مصرف بالا رفته است!
باید پیشاپیش مردم استان خود را آماده کنند که در فصل گرم، مسئولان ادارات آب و برق هم با الگوپذیری از این مقام مسئول شرکت گاز، لابد بگویند که آب و برق گران نشده، بلکه مصرف بالا رفته است!
کد خبر: ۳۸۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱ 27 February 2017

به گزارش تابناک اردبیل، فیروز خدایی مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در تریبون نماز جمعه هفته پیش خلخال ادعاهای عجیبی را در خصوص چرایی فیش های نجومی گاز مصرف خانگی مطرح کرد که نه تنها با آمار و ارقام و اطلاعات دستگاههای مرتبط با موضوع سنخیتی ندارد بلکه افکار عمومی و عرف جامعه استان نیز آن را نمی پذیرند.

او در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان با این استدلال که با توجه به افزایش شدت سرما در پاییز و زمستان امسال میزان مصرف سوخت گاز طبیعی در این استان در مقایسه با فصول سرد سال گذشته افزایش یافته است مدعی شد که بر خلاف افکار عمومی نرخ گاز نسبت به سال گذشته هیچ افزایشی ندارد!

اظهاراتی سراسر سئوال برانگیز که با یک حساب سرانگشتی و مقایسه تطبیقی تعداد روزهای سرد امسال با ایام سرد سال گذشته و کنار هم گذاشتن اطلاعات دستگاههای مسئول و مرتبط،منجمله اداره کل هواشناسی و دیگر ارگان ها می توان صحت و سقم آن را روشن ساخت.

ضمن این که مردم کوچه وبازار و ساکنان استان اردبیل خود گواهان موثق در این موضوع هستند و اکنون از مسئولان استان بخصوص اداره کل شرکت گاز این پرسش را مطرح می کنند که مگر چه اتفاق نادر و بی نظیری در زمستان امسال رخ داد که در حداقل 10 سال گذشته، نظیر آن را ندیده بودند و به یکباره مصرف گاز بالا رفت؟! حال آن که ایام سرد زمستان سال جاری عملاً نه تنها تفاوتی با سال پیش نداشت بلکه هوا به مراتب لطیف تر بود و بجاست که مسئولان فرافکنی نکنند و واقعیات را به مردم بگویند.

به گزارش سبلان ما، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در حالی این ادعا را مطرح می کند که در زمستان امسال قبض گاز مشترکین خانگی در سراسر کشور بخصوص تهران که از نظر آب و هوا سنخیتی با شهرهای سردی چون اردبیل ندارد، به طور بیسابقه ای افزایش یافت و موجب اعتراض مردم شد اما هیچ مسئولی در شرکت ملی گاز در توجیه فیش های نجومی گازمصرفی، ادعاهای این مقام مسئول محلی در استان اردبیل را تکرار نکرد و همواره سکوت اختیار کردند.

مردم استان اردبیل هیچ وقت این را از خاطرشان فراموش نخواهند کرد که شماری از خانواده های استان به دلیل ناتوانی مالی در پرداخت قبوض نجومی گاز، با قطعی گاز مواجه شده و به معنای واقعی کلمه، یخ زدگی "عاطفه" را در این دیار تجسم کردند.

اکنون که مدیرعامل شرکت گاز استان چنین استدلال طنزگونه ای را مطرح کرده است، باید پیشاپیش مردم استان اردبیل خود را آماده کنند که در فصل تابستان مسئولان اداره آب و برق هم با الگوپذیری از آقای فیروز خدایی درتوجیه افزایش یکباره و محتمل قبوض آب وبرق، چنین بگویند که آب و برق گران نشده، بلکه مصرف بالا رفته است

انتهای پیام!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
نمی دانم مسئولان محترم مردم را چی فرض میکنند دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس (ع) را
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار