رابط استانی طرح ولایت مردمی در استان مرکزی خبر داد؛
تابناک مرکزی: سجادی با ابراز اینکه دوره طرح ولایت هرساله و در تابستان با حضور دانشجویان مختلف اعم از بسیج دانشجویی و سایر تشکل‌ها برگزار می‌شود تصریح کرد: دانشجویان علاقمند برای ثبت نام در این طرح می توانند با شماره 6653 764 0918 تماس حاصل نمایند و یا به دبیران تشکل های دانشجویی خود مراجعه کنند.
کد خبر: ۳۸۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱ 28 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سید محمد سجادی رابط استانی طرح ولایت مردمی در استان مرکزی در گفتگو با تابناک مرکزی طرح ولایت مردمی را تحول آفرین در اعتقادات دانشجویان خواند که سبب استحکام اعتقادات دانشجو می شود و گفت: طرح ولایت، دوره‌ای اندیشه‌ای است که توسط آیت‌ا... مصباح یزدی و شاگردان وی در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم طرح‌ریزی و بیست سال است که برگزار می‌شود.

سجادی با اشاره به اینکه طرح ولایت مردمی به همت تعدادی از افراد  انقلابی جهت تحکیم و آموزش مبانی اندیشه اسلامی از سال 75 آغاز شده است بیان کرد:  طرح فوق در جوار حرم امام رضا (ع) به مدت چهل روز در قالب کتاب های: معرفت شناسی، خداشناسی، انسان شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست برگزار می گردد.

رابط استانی طرح ولایت مردمی در استان مرکزی با دعوت از جوان های مومن و انقلابی استان مرکزی برای شرکت در این طرح جهت بالا بردن بینش و بصیرت و تعمیق اندیشه اسلامی خاطر نشان ساخت:  به فرمایش مقام معظم رهبری این طرح جزء طرح های بنیانی است که می بایست فراگیر شود.

سجادی با ابراز اینکه دوره طرح ولایت هرساله و در تابستان با حضور دانشجویان مختلف اعم از بسیج دانشجویی و سایر تشکل‌ها برگزار می‌شود تصریح کرد: دانشجویان علاقمند برای ثبت نام در این طرح می توانند با شماره 6653 764 0918 تماس حاصل نمایند و یا به دبیران تشکل های دانشجویی خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار