سركرده گروه تروريستی داعش در سخنانی با عنوان خطبه وداع، به شكست دولت (ادعایی) خود اعتراف كرد و از عناصر داعش خواست به مناطق كوهستانی پناه ببرند.
کد خبر: ۳۸۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴ 01 March 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ به نقل از پايگاه اينترنتی سومريه نيوز،‌ یک منبع محلي در استان نينوا روز سه شنبه  10 اسفند فاش كرد، ابوبكر البغدادی سركرده گروه (تروريستي) داعش خطاب به هوادارانش در مناطقی كه همچنان تحت تسلط داعش قرار دارد سخناني را بيان كرده است كه در آن به شكست داعش در نبردهای اخير اعتراف كرد و از هوادارانش خواست مخفي شوند و به مناطق كوهستاني فرار كنند.
اعتراف البغدادی به شکست داعش 
منبع خبر به سومريه نيوز گفت: ابوبكر البغدادي اين سخنانش را خطبه وداع با نزديكان خود ناميده و متن آن را به خطباي داعش تحويل داده است تا آنان در سخنانشان از شرايط داعش بگويند و خطبا نيز در سخنانشان از شكست هاي داعش در استان نينوا و ديگر استان هاي عراق خبر داده اند.»
اين منبع كه نخواست نامش فاش شود افزود: « در خطبه  ابوبكر البغدادي به عناصر داعش توصيه شده است اگر در محاصره نيروهاي عراقي قرار گرفتند خود را منفجر كنند.» او از هوادارانش در سوريه و عراق خواست به مناطق كوهستاني و صعب العبور پناه ببرند.
بر اساس اظهارات منبع خبر، تمامي فرماندهان موسوم به شوراي مجاهدان از نينوا و تلعفر به سمت خاك سوريه گريختند و فرماندهان برجسته نزديك به ابوبكر البغدادي نيز در نوار مرزي ميان سوريه و عراق تحركاتي دارند.
حيدر العبادي فرماندهي كل نيروهاي مسلح عراق نوزدهم فوريه فرمان آزادسازي بخش غربي موصل را صادر كرد و از نيروهايش خواست قبل از انديشيدن به آزادي سرزمينشان، در انديشه آزادي انسان ها باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار