ماشین مدل بالا و لباس‌های شیک مرد میانسال باعث شد دختر جوان فریب پیشنهاد ازدواج او را بخورد و مورد آزار و اذیت قرار گیرد.
کد خبر: ۳۸۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 01 March 2017

به گزارش تابناک :  چندی پیش دختری با مراجعه به پلیس گفت: «شش ماه پیش با مردی که خود را فردی ثروتمند معرفی کرده بود آشنا شدم. او با ماشین مدل بالا سر قرار حاضر می‌شد و لباس‌های شیک می‌پوشید. مدتی بعد به من پیشنهاد ازدواج داد و در خانه اش قرار ملاقات گذاشت. وقتی به خانه اش رفتم مرا با آبمیوه مسموم، بیهوش کرد و مورد آزار و اذیت قرار داد. می‌خواستم همان اول شکایت کنم اما گفت با من ازدواج می‌کند. شش ماه گذشت و او هر بار بهانه‌ای آورد. من هم وقتی فهمیدم دروغ می‌گوید، به پلیس مراجعه کردم.»

با ثبت شکایت دختر جوان، متهم دستگیر شد. او که از مجرمان سابقه‌دار است در جلسه دادگاه که صبح دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور قاضی مستشار حشمت الله توکلی برگزار شد، حاضر نشد تا محاکمه به شکل غیرعلنی و در غیاب او برگزار شود.

قضات در پایان دادگاه، متهم را به جرم ارتباط نامشروع به یک‌سال تبعید در شهرهای دورافتاده و یک‌سال کار اجباری در تهران محکوم کردند.

قاضی اصغرزاده در پایان به دختران دم بخت توصیه کرد فریب ظاهر و ثروت دیگران را نخورند و در انتخاب همسر آینده خود به موارد مهمی چون مذهب، اخلاق، تحصیل، وفا و ... توجه کنند.

او همچنین به مجرمان هشدار داد مصداق تجاوز به عنف تنها در زور و عمل فیزیکی نیست و هرگونه تلاش برای فریب دختران که موجب هتک حرمت آنها شود، بشدت از سوی دستگاه قضایی مورد برخورد قرار می‌گیرد.



منبع : جام جم
برچسب ها: تابناک ، استانها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار