آئین رونمایی كتاب «فارسیان در برابر مغولان» به همت انجمن اهل قلم استان فارس و با همكاری اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار می شود، این کتاب اثر عبدالرسول خیراندیش و كتاب تقدیر شده در جایزه كتاب سال جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۳۸۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲ 01 March 2017
تابناک فارس به نقل از شبستان:آئین رونمایی كتاب «فارسیان در برابر مغولان» به همت انجمن اهل قلم استان فارس و با همكاری اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار می شود، این کتاب اثر ارزشمند پروفسور عبدالرسول خیراندیش و كتاب تقدیر شده در جایزه كتاب سال جمهوری اسلامی ایران است.

این مراسم یکشنبه 15 اسفندماه، ساعت 16 برگزار خواهدشد و سالن سعدی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز میزبان رونمایی این کتاب است.

عبدالرسول خیراندیش تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در برازجان گذراند، در سال ۱۳۶۳ از دانشگاه فردوسی مشهد لیسانس تاریخ گرفت، مدتی در مراکز تربیت معلم شیراز و برازجان تدریس می‌کرد و سپس از دانشگاه تهران فوق لیسانس گرفت، مدتی در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش مشغول به کار بود و در سال ۱۳۷۴ دوره دکتری تاریخ را در دانشگاه تربیت مدرس به پایان برد و پس از آن در دانشگاه‌ ها و پژوهشگاه‌ های مختلف به تدریس و تحقیق مشغول بوده‌ است.

کتاب های «مغولان در تاریخ»، پژوهشنامه «خلیج فارس»، «تمدن ‌های بزرگ جهان - آسیای صغیر - چین باستان»، تاریخ‌ شناسی  دوره پیش ‌دانشگاهی، «برازجان، سرزمین آفتاب بامدادان»، «تاریخ بوشهر»، «تمدن جدید (صنعتی) غرب»، «تمدن آفریقا، تمدن‌ های بزرگ جهان» و «تمدن ایران باستان» توسط عبدالرسول خیراندیش به زیور طبع آراسته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار